جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی:

انقلاب اسلامی به برکت رهبری و مردم روز به روز باصلابت‌تر می شود

سردار غیب پرور گفت: انقلاب اسلامی به برکت رهبری و مردم روز به روز باصلابت‌تر، شکوفاتر و با طراوت‌تر به حیات خود ادامه می‌دهد و دشمنان این انقلاب خار و ذلیل می‌شوند.
کد خبر: ۴۸۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶ - 12October 2021

انقلاب اسلامی به برکت رهبری و مردم روز به روز باصلابت‌تر می شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) امروز در بازدید از اجتماع بسیجیان گردان‌های امنیتی امام علی (ع) و زیارت بقعه احمد بن اسحاق (ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرپل ذهاب بعد از زلزله آبادتر و زیباتر از گذشته شده و چهره آن عوض شده است و این خدمات حق مردم بود.

وی با اشاره به همت سپاه برای حل مشکلات مردم، افزود: دراین سفر تعهداتی بر عهده گرفتیم که امیدواریم خداوند متعال توفیق انجام آنها را به ما بدهد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) تصریح کرد: بزرگترین افتخار ما در سپاه پاسداران این است که نوکر و خدمتگزار مردم هستیم و و در رأس سپاه هم تصمیم گرفته شده با تمام ظرفیت هر جایی که نیاز مردم است، در خدمت مردم باشیم و میدان حضور ما باشد.

سردار غیب پرور ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت رهبری و مردم روز به روز باصلابت‌تر، شکوفاتر و با طراوت‌تر به حیات خود ادامه می‌دهد و دشمنان این انقلاب خار و ذلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار