وزیر پیشین اطلاعات:

ایران در شرایط مطلوب امنیتی در منطقه قرار دارد

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه امروز ایران در شرایط مطلوب امنیتی در منطقه قرار دارد، گفت: دستگاه‌های امنیتی اشراف خوبی نسبت به رصد تحرکات دشمن و استمرار امنیت حاکم بر کشور دارند، با تلاش خود دنبال ایجاد آرامش برای مردم هستند.
کد خبر: ۴۸۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ - 12October 2021

ایران در شرایط مطلوب امنیتی در منطقه قرار دارد

به گزارش گروه گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ «حیدر مصلحی» وزیر پیشین اطلاعات در گفت وگویی با اشاره به برگزاری رزمایش «مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰»، اظهار داشت: ما در حوزه امنیتی و دفاعی، مسائل خاص مربوط به خودمان را داریم و مسائل خاص امنیتی را بر اساس مبانی دینی جلو می‌بریم.

وزیر پیشین اطلاعات تأکید کرد: طبق سفارش قرآن، باید در حدی از آمادگی قرار بگیریم که دشمن حساب کار خودش را بکند، باید در برخی مواقع در راستای بازدارندگی، قدرت دفاعی و امنیتی کشور را در قالب توان نظامی، امنیتی و انتظامی را به رخ دشمنان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران بکشیم.

امروز جمهوری اسلامی ایران در شرایط مطلوب امنیتی در منطقه قرار دارد

مصلحی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در شرایط مطلوب امنیتی در منطقه قرار دارد، افزود: دستگاه‌های امنیتی اشراف خوبی نسبت به رصد تحرکات دشمن و استمرار امنیت حاکم بر کشور دارند، با تلاش خود دنبال ایجاد آرامش برای مردم هستند.

وزیر پیشین اطلاعات اضافه کرد: اگر امنیت در سطح بالایی باشد، پیشرفت حاصل می‌شود.

تحریم، طراحی دشمن برای توقف قطار پیشرفت کشور

مصلحی با بیان اینکه تحریم‌ها طراحی دشمن برای توقف قطار پیشرفت کشور است، تحریم‌ها را محرک رشد، پیشرفت در مسائل مختلف به ویژه اقتصادی، صنعتی و... برشمرد و تصریح کرد: پای کار بودن دستگاه امنیتی کشور، باعث شده تا تحریم‌های ظالمانه دشمن، خیلی در روند پیشرفت کشور تأثیرگذار نباشد.

وزیر پیشین اطلاعات تأکید کرد: ان شاءالله امیدوارم دستگاه‌های امنیتی همچون گذشته بتوانند این مسیر را ادامه دهند و موفقیت‌های زیادی در این رابطه داشته باشیم.

وزیر پیشین اطلاعات رزمایش‌های نیرو‌های مسلح به ویژه مدافعان آسمان ولایت۱۴۰۰، را یکی از مؤلفه‌های پدید آورنده این امنیت مطلوب حاکم بر کشور برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه آمادگی نیرو‌های مسلح در سطح بسیار بالایی است، الحمدالله در راستای دفاع از کشور و استمرار امنیت حاکم بر کشور، آمادگی خوبی دارند.

مصلحی با بیان اینکه دشمن، حساب کار خود را کرده است، اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران فهمیدند که با چه کشور و ملتی طرف هستند و این اقتدار به تجربه دفاع مقدس بر می‌گردد.

پوزه دشمن را در دفاع مقدس به خاک مالیدیم

وزیر پیشین اطلاعات تأکید کرد: با توجه به شرایط نا مناسبی که به لحاظ نظامی در دوران دفاع مقدس داشتیم، علی رغم این همه مشکلات، پوزه دشمن را به خاک مالیدیم، ما در دوران دفاعی مقدس، با قدرت‌های جهان طرف بودیم.

مصلحی اظهار داشت: به حول و قوه الهی موفقیت بی نظیری را در دوران دفاع مقدس به‌دست آوریم، امروز هم نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار