رئیس بنیاد شهید مراغه:

جامعه ما با روحیه شهادت‌طلبی عجین شده است

«اسلامی» با بیان اینکه صبر خانواده‌های شهدا مثال‌زدنی است، گفت: جامعه ما با روحیه شهادت‌طلبی عجین شده و همواره مرهون مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران از ابتدا تا اکنون بوده است.
کد خبر: ۴۸۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ - 13October 2021

به گزارش دفاع‌‌پرس از تبریز، «سلمان اسلامی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با مادران شهید «هوشنگ جنگجوی گل‌تپه» و «بهروز عباسپور گل» و جانباز «حسن مسعودی»، اظهار داشت: مادران شهدا با بصیرترین افراد جامعه و شاهدان بی‌ادعایی هستند که فرزندانشان را راهی جبهه‌ها کردند و مادران شهدا باخدا معامله کرده و قطعاً اجر شهید‌پروری کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه صبر خانواده‌های شهدا مثال‌زدنی است افزود: جامعه ما با روحیه شهادت‌طلبی عجین شده و همواره مرهون مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران از ابتدا تا اکنون بوده است. روحیه شهادت‌طلبی مرهون پدران، مادران و همسرانی است که با صبر و گذشت خود از عزیزان شان، مسیر رشد و تعالی را برای فرزندانشان هموار کردند، تا امروزه نظام جمهوری اسلامی برقله‌های رفیع عزت و سربلندی باشد.

«هوشنگ جنگ جوی گل‌تپه» در 15 آبان سال 1338در مراغه متولد و در چهار اسفند 1362 در آبادان و شهید «بهروز عباسپور گل» متولد 29 اسفند 1338 در 11 خرداد 1364 به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار