فرمانده منطقه‌ای شمال غرب نزاجا:

عزت ایران با ایثار خون شهدا حاصل شده است

فرمانده منطقه‌ای شمالغرب نزاجا گفت: عزت و سربلندی ایران در به دلیل ایثار خون شهدا و جانبازان حاصل شده است.
کد خبر: ۴۸۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ - 13October 2021
عزت ایران با ایثار خون شهدا حاصل شده استبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس در زنجان، مراسم یادبود ۸۲۴ شهید ارتش در استان و ۷۰۰ شهید تیپ ۲۱۶ زرهی شهید مخبری زنجان با حضور امام جمعه، فرماندهان، شماری از مسؤولان و خانواده شهدا در سالن اجتماعات دارالقرآن زنجان برگزار شد.
 
در این مراسم امیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده منطقه‌ای شمال غرب نزاجا اظهار داشت: ملتی که از روی بی‌میلی و بی‌رغبتی به جهاد پشت کند چیزی جز ذلت و خواری نصیبش نمی‌شود و خداوند لباس فنا بر تن آن ملت کرده است و چشم بصیرتشان گرفته شده و از دولت عدالت محروم شده و گرفتار ظلم و بلا می‌شوند.
 
فرمانده منطقه‌ای شمال غرب نزاجا اظهار داشت: ملت ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با جلوداری و طلایه‌داری رزمندگان اسلام از جهاد در راه خدا استقبال کردند و در جنگ تحمیلی با تقدیم ۲۰۰ هزار شهید سرافراز، افتخارات بی‌شمار و بی نظیری به دست آمد و دشمن نیز خوار و زبون شد.
 
امیر سرتیپ حاجیلو افزود: افتخارات، عزت، سربلندی، پیشرفت و توسعه، قدرت منطقه‌ بودن و بهره‌مندی از بازدارندگی پایدار همه به دلیل ایثار شهدا، جانبازان و آزادگان حاصل شده است.
 
در ادامه مراسم نماینده، ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: امروز ما هرچه داریم به برکت این شهدا است و صاحبان اصلی انقلاب شهیدان هستند.
 
آیت‌الله «علی خاتمی» با بیان اینکه عزت و سربلندی و سرافرازی که وجود دارد به برکت خون‌های شهیدان است، گفت: این سربلندی مدیون فداکاری رزمندگان به ویژه نیرو‌های مسلح که هوشیار و دشمن شناس و با بصیرت در صحنه حضور دارند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه این یک اصل است اگر انسان در مقابل دشمنان قوی باشد دشمن جرات نمی‌کند قد علم کند، قدرت دشمن را عقب می‌زند، گفت: اما اگر فرد ضعیف باشد دشمن عربده کشی و یکه تازی می‌کند.

امام جمعه زنجان گفت: اگر دقت کرده باشید روسای جمهور قبلی آمریکا ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کردند، ولی امروز نیرو‌های نظامی ما با طراحی و ساخت سلاح‌های دفاعی به روز خودشان را به همگان ثابت کردند و دیگر دشمنان از گزینه نظامی حرفی نمی‌زنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها