استاندار خوزستان:

عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان در بالاترین سطح قرار دارد

خلیلیان گفت: عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه استان خوزستان در بالاترین سطح قرار دارد و تلاش مسئولان در جهت جبران عقب ماندگی‌ها است.
کد خبر: ۴۸۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ - 14October 2021

عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان در بالاترین سطح قرار داردبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اهواز، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز در نشست با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی که در مهمانسرای شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه استان خوزستان در بالاترین سطح قرار دارد و تلاش مسئولان در جهت جبران عقب ماندگی‌هاست.

‌وی افزود: تلاش مسئولان رفع عقب ماندگی‌ها در زمینه رونق اقتصادی، توسعه سرمایه‌گذاری، ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رفاه عمومی مردم خوزستان است.

خلیلیان با اشاره به نقش مهم منطقه آزاد اروند در خوزستان ادامه داد: این منطقه در آبادان و خرمشهر نقش مهمی دارد و به عنوان پشتوانه کل اقتصاد استان و حتی کشور از نظر توسعه سرمایه‌گذاری، رونق تجاری، ایجاد منطقه گردشگری سلامت و برای سوخت رسانی به کشتی‌ها و سایر شناورها اهمیت دارد.

استاندار خوزستان متذکر شد: سفر «سعید محمد» به خوزستان بسیار ثمربخش است و در ۲ بخش کوتاه مدت و میان مدت بر اساس برنامه ریزی و توافق های صورت گرفته قرار است برنامه‌های از قبل طراحی شده را به نتیجه برسانیم تا شاهد آثار رفاهی و توسعه منطقه‌ای برای مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار