رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا:

سرلشکر فیروزآبادی عمر خود را وقف خدمت به مردم کرده بود

سردار «شیرازی» با بیان اینکه سرلشکر فیروزآبادی عمر خود را وقف خدمت به مردم کرده بود، گفت: در صحنه‌های مختلفی که پس از انقلاب پیش آمد، وی همواره برای انجام تکلیف حضور می‌یافت.
کد خبر: ۴۸۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 14October 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم سرلشکر فیروزآبادی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هفت نشان به سرلشکر فیروزآبادی اعطا کردند که همکار قدیمی، برادر گرامی، صدق و ثبات و تعبد مدال‌هایی است که به آن مرحوم داده شده است.

وی افزود: سرلشکر فیروزآبادی یکی از رزمندگان قدیمی و از مجاهدانی بود که در دوران دانشجویی در شهر مشهد با مقام معظم رهبری ارتباط برقرار کرد و نبوغ خود را از همان ابتدا نشان داد.

وی گفت: در صحنه‌های مختلفی که پس از انقلاب پیش آمد، وی همواره برای انجام تکلیف حضور می‌یافت و نقش‌آفرینی وی در جهاد سازندگی و همچنین شرکت در بحث‌های علمی با توجه به این که پزشک بود، قابل اشاره است.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا افزود: در نیرو‌های مسلح نیز وقتی وارد عرصه شد، ابتدا در دولت و سپس به امر رهبر معظم انقلاب در ستاد کل نیرو‌های مسلح به‌عنوان رئیس ستاد کل حضور یافت و با وجود آن‌که افراد مختلفی از ارتش و سپاه حضور داشتند، اما سرلشکر فیروزآبادی به این سِمت انتخاب شد و به مدت ۲۷ سال ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح را بر عهده گرفت. او با همت بلند، کار‌های بزرگی انجام داد و عمر خود را وقف خدمت به مردم کرده بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها