فرمانده انتظامی شهرستان داورزن:

خانواده‎های شهدا، ارزش‌های ماندگار کشور هستند

سرهنگ «محمدآبادی» گفت: خانواده‎های شهدا، ارزش‌های ماندگار کشور هستند و همانطور که امروزه عده‎ای از جوانان به خادم‎الشهدا بودن افتخار می کنند، خدمت به خانواده های معظم شهیدان هم مایه مباهات مسئولان و آحاد مردم است.
کد خبر: ۴۸۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ - 14October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «اکبر محمدآبادی» فرمانده انتظامی شهرستان داورزن، ظهر امروز (پنجشنبه) در دیدار با خانواده شهید «علیرضا کلاته» اظهار داشت: خانواده‎های شهدا، ارزش‌های ماندگار کشور هستند و همانطور که امروزه عده‎ای از جوانان به خادم‎الشهدا بودن افتخار می کنند، خدمت به خانواده های معظم شهیدان هم مایه مباهات مسئولان و آحاد مردم است.

وی افزود: امنيت، آسايش و آرامش امروز كشور، ثمره خون شهدا است و جانفشانی‎هایی که در دوران دفاع مقدس و پس از آن در جبهه‎های دفاع از حرم، امنیت و سلامت صورت گرفت، موجب عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران شده است.

فرمانده انتظامی داورزن با اشاره به اينكه نيروی انتظامی با تقديم هزاران شهيد به انقلاب و در دفاع از مردم و کيان اسلامی به‌عنوان يک نيروی ارزشی شناخته می‌شود، تصريح كرد: به تعبير زيبای رهبر معظم انقلاب اسلامی شهدای ناجا مظلوم هستند بنابراین رسيدگی به خانواده شهدا وظيفه همه مسئولين و فرماندهانی است که اگر امروز توفیق خدمت به مردم را پیدا کرده و خانواده‎های خود را در امنیت می‎بینند، به خاطر مجاهدت ایثارگران است.

این مقام انتظامی افزود: صبر و بردباری خانواده‌ شهدا، پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است. مردم و بالأخص جوانان به طور ویژه به مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا نگاه می‎کنند و تاب‎آوری آنان در برابر غم فراق عزیزانشان و شدائد روزگار را به معنای حقانیت راه و مکتبی می دانند که از بعثت رسول گرامی اسلام (ص) آغاز شد، با حماسه حسینی ادامه یافت و اکنون با گذر از فکه و شلمچه و جبهه‎های هشت سال دفاع مقدس، در حال رسیدن به قله‎های رفیع فتح و نصر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار