مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

ارتقای امنیت و آرامش مرهون تلاش‌های انتظامی است

امیر «نجاتی» گفت: ارتقای امنیت و آرامش استان را مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه انتظامی استان می‌دانیم و امیدواریم این امنیت و آرامش به صورت مستمر ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۴۸۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ - 14October 2021

ارتقای امنیت و آرامش استان را مرهون تلاش‌های انتظامی استان هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز در دیدار با فرمانده انتظامی این استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: از خدمات شایسته و تلاش‌های شبانه‌روزی سبزپوشان نیروهای انتظامی در عرصه تأمین نظم و امنیت تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: ارتقای امنیت و آرامش استان را مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه انتظامی استان می‌دانیم و امیدواریم این امنیت و آرامش به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

نجاتی از فعالیت‌های نیروی انتظامی استان در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دیدارهای مستمر مسئولان این نهاد با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به نقش نیروی انتظامی این استان در دوران دفاع مقدس، متذکر شد: باید این نقش تدوین و در دانشنامه استانی دفاع مقدس گنجانده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار