مدیر منطقه چهار شهرداری کرج:

خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان یک عشق و علاقه ذاتی است

«یساولی» گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان فقط یک وظیفه اداری و سازمانی نیست بلکه یک عشق و علاقه ذاتی است.
کد خبر: ۴۸۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ - 15October 2021

خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان یک عشق و علاقه ذاتی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «محمد یساولی» مدیر منطقه چهار شهرداری کرج و سرهنگ «علی شعبانی» فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج با «جمشید شاکرنیا» جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی و از ایثارگران دفاع مقدس دیدار کردند.

«محمد یساولی» مدیر منطقه چهار شهرداری کرج در این دیدار آرامش امروز ایران اسلامی را مدیون ایثارگری‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دانست و اظهار داشت: از پیروزی انقلاب تاکنون تمامی موفقیت‌ها را مدیون رشادت و شجاعت شهدا و جانبازان هستیم. خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان فقط یک وظیفه اداری و سازمانی نیست بلکه یک عشق و علاقه ذاتی است.

سرهنگ «علی شعبانی» فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج نیز در این دیدار با بیان اینکه ایثار و فداکاری جانبازان، نشانه‌ای در جسم آن‌ها باقی گذاشته و این عزیزان یادگار آن لحظه حساس را همواره همراه خود دارند، افزود: جانبازان در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم سهمی ارزشمند دارند که باید مورد احترام جامعه قرار گیرند.

وی شهامت و شجاعت ایثارگران در دوران دفاع مقدس را ستودنی برشمرد و بیان داشت: چیزی جز عشق نمی‌توانست این عزیزان را در دمای ۵۰ درجه تابستان در جنوب و در سرمای غرب پای نظام نگه دارد. جانبازان در تمام دوران زندگی و در هر سمت و منصبی که باشند با همان روحیه دوران دفاع مقدس همچنان در سنگر کار و سازندگی کوشا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها