امام جمعه کوهدشت:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت و امیدآفرینی در جامعه است

حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت و امیدآفرینی در جامعه بوده و همواره باصلابت در خدمت نظام اسلامی است.
کد خبر: ۴۸۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ - 15October 2021

نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت و امیدآفرینی در جامعه است

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این  شهرستان اظهار داشت: امام حسن عسکری (ع) اسوه استقامت است و یکی از کارهای مهم ائمه اطهار (ع) این است که حکومت خدا و حاکمیت اسلام ناب محمدی را با شجاعت، دقت و آگاهی بر روی زمین ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه حکومت اسلامی هندسه‌ای الهی و تبیین شده است، افزود: کسی که دین‌شناس نیست بایستی به دین‌شناس واقعی رجوع کند، شرط محقق شدن حکومت اسلامی این است که مردم نیز همکاری نموده و اسلامی شوند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه انسان همواره در معرض امتحان الهی قرار دارد، عنوان کرد: خداوند در روز قیامت می‌فرماید اگر عمل خالص آوردید من آن را می‌پذیرم، بایستی با دین خداوند متعال آشنا شد و در این مسیر قرار گرفت. گناهان دو قسم است، برخی از گناهان تبعات کمتری داشته و برخی از آن‌ها مثل غضب اگر انجام بگیرد کلید خیلی از بدی‌ها است.

طهماسبی درزمینهٔ تحولات منطقه گفت: دولت انقلابی سیزدهم در احیای روند مذاکرات برجام عجله‌ای نداشته و مسائل کشور را به آن گره نمی‌زند، سیاست اقتصادی دولت این است که توسعه روابط با همسایه‌ها و شرق را در دستور کار قرار داده و موافقت سازمان همکاری شانگهای را گرفت و پیام دوستی را به این کشورها صادر نمود‌.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به تعلل اروپایی‌ها در عمل به تعهدات خود، گفت: نقشه راه اقتصادی دولت سیزدهم سندی برای مطالعه و مطالبه مردم است که در یک برنامه‌ریزی دقیق، نرخ تورم کاهش یابد و به سمت یک‌رقمی شدن آن حرکت کند، اشتغال را بهبود داده و هم‌چنین سیستم مالیاتی کشور درست شود‌.

طهماسبی با اشاره به تأکید رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها، گفت: بایستی در کشور نظارت عمومی شفافیت باشد و مسائل به‌درستی پیش برود.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به تدبیر هوشمندانه ایران در مسائل منطقه و آذربایجان، بیان کرد: ایران فقط قدرت مادی نیست، بلکه در منطقه یک تأثیرگذاری معنوی دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا درصدد است از ناامنی‌های افغانستان به نفع خود بهره‌برداری کند، گفت: انتخابات عراق به نفع مقاومت برگزار شد، بایستی به نقطه‌ای برسیم که شاهد اخراج آمریکا در منطقه و عراق باشیم.

طهماسبی ضمن تقدیر در زحمات نیروی انتظامی شهرستان و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت و امیدآفرینی در جامعه بوده و همواره باصلابت در خدمت نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها