امام جمعه کنگان:

بصیرت و شهادت طلبی از ویژگی‌های یاران امام زمان است

«محمودی» گفت: ایمان عمیق، برخورداری از عقلانیت و بصیرت، مأنوس بودن با قرآن، اهل عبادت و تضرع بودن، اطاعت پذیری، عصیان ستیزی و شهادت طلبی از ویژگی‌های یاران امام زمان است.
کد خبر: ۴۸۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ - 15October 2021

بصیرت و شهادت طلبی از ویژگی‌های یاران امام زمان استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان در نماز جمعه امروز اهرم با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و بررسی سیره و ابعاد شخصیتی آن امام همام اظهار داشت: در بحث حیات اجتماعی مواسات با مؤمنین و مخالفین از ویژگی‌های امام بود.

وی با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) گفت: ایمان عمیق، برخورداری از عقلانیت و بصیرت، مأنوس بودن با قرآن، اهل عبادت و تضرع بودن، اطاعت پذیری، عصیان ستیزی و شهادت طلبی از ویژگی‌های یاران امام زمان است.

امام جمعه کنگان به مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) افزود: بدهی ۲۵ میلیارد تومانی، کمبود امکانات، عدم پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان (بیش از هفت ماه) شایسته پایتخت انرژی اقتصادی کشور نیست. پیشنهاد می‌شود کارهایی در شمال استان مانند قطعات وارداتی که بصورت صنایع تبدیلی به تولید ملی می‌رسد و گاهی به صادر خارج می‌شود، در بنادر جنوب استان نیز مورد بررسی و مطالعه و اجرایی شود.

وی افزود: کنگان به عنوان بزرگترین میزبان صنایع در منطقه که بالاترین حجم سرمایه گذاری (پالایشگاه‌ها) در آن انجام شده است بایستی به صورت ویژه دیده شود.

امام جمعه با بیان اینکه وزارت نفت، شرکت‌های مستقر در منطقه بایستی نسبت به تعهدشان در قبال منطقه احساس وظیفه جدی کنند به هفته ورزش و مشکلات این حوزه در شهرستان اشاره و خاطر نشان ساخت: کمترین انتظار اینست که صنعت در این شهرستان مانند سایر صنایع در کشور دسته جات و تیم‌های ورزشی این شهرستان را مورد حمایت قرار دهند. انتظار می‌رود در دولت ایران قوی مصوبات عادلانه و به دور از تبعیض و برای همه استان مفید باشد.

وی به برخی ادعاها در فضای رسانه‌ای و مجازی در خصوص ناعادلانه بودن مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر عنوان کرد: اگر این ادعا صدق باشد بایستی اصلاح و اگر کذب باشد شایسته است این مهم تکذیب تا عده‌ای موجب ایجاد ناامیدی در مردم نسبت به دولت بویژه ریاست محترم جمهور نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها