رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

دوران دفاع مقدس اثبات منش مقاومت در برابر دشمنان است

حجت‌الاسلام «مرتضی آقاتهرانی» گفت: امروز نیز باید در سنگر دیگری ایستادگی و مقاومت کنیم که در قالب نرم‌افزاری است و بسیار سخت‌تر از جنگ نظامی است و باید حضور موثرتری در این سنگر داشته باشیم.
کد خبر: ۴۸۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ - 15October 2021

دفاع مقدس ثابت کرد که ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن، جواب می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام «مرتضی آقاتهرانی» روز جمعه در اختتامیه پنجمین جشنواره هنری دفاع مقدس «فانوس» که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از نعمت‌های بزرگی بود که خدا به ملت ایران عطا کرد و باید تا می‌توان قدر و ارزش این نعمت را دانست و با بیان خاطرات و دلاورمردی‌های رزمندگان کشور در انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان تلاش کرد.

وی ادامه داد: در حالی که دشمن در تلاش است تا ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس را تحقیر کند، اما باید با حفظ و تثبیت دوران دفاع مقدس این نقشه‌های شوم را خنثی کرد.

آقاتهرانی با بیان اینکه دفاع مقدس ثابت کرد که ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن، جواب می‌دهد، افزود: امروز نیز باید در سنگر دیگری ایستادگی و مقاومت کنیم که در قالب نرم‌افزاری است و بسیار سخت‌تر از جنگ نظامی است و باید حضور موثرتری در این سنگر داشته باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، رمز موفقیت کشور را تکیه بر قدرت ایمان و ارتباط با خدا دانست و گفت: در حالی که دنیا تکیه بر مادیات دارد، اما ایران اسلامی با تکیه بر معنویت و ارتباط با خدا از هیچ قدرتی دنیوی هراس ندارد و با مقاومت و ایستادگی تا ظهور امام عصر (عج) به راه خود ادامه می‌دهد.

آقاتهرانی بر ضرورت قدرشناسی از انقلاب اسلامی و نعمت‌هایی که خداوند به واسطه آن به مردم ایران عطا کرده است، تاکید کرد و افزود: با خوب عمل کردن می‌توان قدردان انقلاب بود و از کسی نهراسیم و در این مسیر دست از مقاومت برنداریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار