سردار نقدی در جمع حبرنگاران مازندران:

بیمارستان‌های سپاه پرونده آبرومندی در مقابله با کرونا ارائه دادند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه همه بیمارستان‌های سپاه پرونده آبرومند و خوبی را در مقابله با ویروس کرونا ارائه دادند.
کد خبر: ۴۸۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ - 15October 2021

بیمارستان‌های سپاه پرونده آبرومندی در مقابله با کرونا ارائه دادندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه آئین کلنگ‌زنی احداث فاز دوم توسعه بیمارستان ولایت سپاه کربلا ویژه ساخت مرکز تخصصی زنان و ناباروری در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: امروز شاهد سه اقدام مهم هستیم که خیرات و الگو و الهام بخش است برای کسانی که از ثروت برخوردار هستند انفاق کنند که قاعده درست پیشبرد جامعه مبتنی بر انفاق است.

وی با تأکید بر اینکه باید بخش زنان بیمارستان جدا داشته باشیم، به مسئله پیری جمعیت و کاهش روند افزایش جمعیت اشاره کرد و گفت: در بحث ناباروری اقدام خوبی صورت گرفت که حرکت بسیار الهام‌بخشی است برای استان‌ها تا این مشکل این بخش حل شود.

سردار نقدی ضمن قدردانی از بانیان این امر اظهار داشت: تمام مراکز سپاه اعم از درمانگاه‌ها در مناطق محروم و بیمارستان‌ها از ابتدای کرونا بار سنگینی را تحمل کردند و رکورد پذیریش بیمار را در بیمارستان بقیه الله الاعظم تهران داشتیم.

وی با اشاره به توسعه اتاق‌های ویژه درمان در این بیمارستان افزود: خوشبختانه همه بیمارستان‌های سپاه پرونده آبرومند و خوبی را ارائه دادند و بیمارستان ولایت ساری در تعداد اندک تلفات نسبت به بستری رکورد شکن بود.

سردار نقدی گفت: فعالیت کادردرمانی که با شور و علاقه انجام می‌شد، تداعی‌گر روز‌های جنگ و جبهه بود و کادر درمانی در آن سال‌ها افتخار آفریدند و حماسه بزرگی خلق کردند و اینجا هم با عشق و علاقه پای کار آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها