نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس:

دانش آموزان شاهد و ایثارگر رسالت بزرگی بر عهده‌ دارند

«محرم‌زاده» گفت: دانش آموزان شاهد و ایثارگر رسالت بزرگی بر عهده‌ دارند که باید با اتکا به خداوند متعال و تلاش‌های مستمر این مهم را به عرصه‌ی ظهور برسانند.
کد خبر: ۴۸۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ - 16October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «احمد محرم‌زاده» نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دست شماست تا با تحصیل علم و تلاش مضاعف باعث رشد و بالندگی انقلاب شوید.

محرم‌زاده افزود: دانش آموزان شاهد و ایثارگر رسالت بزرگی بر عهده‌ دارند که باید با اتکا به خداوند متعال و تلاش‌های مستمر این مهم را به عرصه‌ی ظهور برسانند.

وی خطاب به دانش آموزان شاهد و ایثارگر، گفت: شما نیز باید مانند پدران بزرگوارتان در جهت دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای ایران اسلامی و اعتلای کشور سعی و کوششی وافر داشته باشید.

نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انسان نباید هرگز فرصت‌های ارزشمند زندگی را از دست بدهد، بیان کرد: دوران تحصیل علم و دانش یکی از بهترین فرصت‌های زندگی در دوران نوجوانی و جوانی است که با بهره جستن از این فرصت مغتنم سعادت و بهروزی نصیب فرد و در نهایت کشور می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار