دریادار سیاری در جمع خبرنگاران خبر داد؛

ارتقاء توانمندی ارتش برای مقابله با تهدیدات

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ارتقای مستمر توانمندی برای مقابله با هرگونه تهدید در دستور کار نیروهای چهارگانه ارتش است.
کد خبر: ۴۸۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ - 16October 2021

ارتقاء توانمندی ارتش برای مقابله با تهدیداتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ۲۴ مهر سال ۱۳۵۸ نشان از تفکر عمیق و نگاه بلند امام (ره) به ارتش است.

وی افزود: امروز مفتخریم که در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور یافته‌ایم تا ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق خود را اعلام کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: همانطور که تاکنون این سازمان با موفقیت کارهای خود را پیش برده و تفکر امام (ره) را به اجرا درآورده است، این مسیر ارزشمند را در جهت ارتقای توانمندی‌های ارتش برای انجام مأموریت خطیر حفظ انقلاب و نظام و تمامیت ارضی کشور ادامه می‌دهیم و بر این توانمندی می‌افزاییم.

دریادار سیاری تأکید کرد: امروز ارتقای مستمر توانمندی برای مقابله با هرگونه تهدید در دستور کار نیروهای چهارگانه ارتش است.

وی گفت: امروز ارتش با توجه به مأموریت خطیری که بر عهده دارد به اتفاق دیگر نیروهای مسلح کشور باید آماده باشد تا در هر مقطع زمانی و در هر شرایطی در مقابل هر تهدیدی با توجه به پیچیدگی‌های تهدید و عدم قطعیتی که در آینده وجود دارد و همچنین تغییراتی که روز به روز در زمینه تهدیدات مشاهده می‌کنیم، آمادگی خود را حفظ کند و ارتقا دهد و در جهتی حرکت کند که آمادگی مقابله با هر تهدیدی را داشته باشد.

امیر سیاری افزود: به لطف خدا و به همت همه دست‌اندرکاران د‌ر حوزه تأمین تجهیزات بومی برای دفاع از کشور، امروز به نقطه مطلوبی رسیده‌ایم؛ البته که این خاتمه کار ما نیست و باید به‌صورت مستمر در جهت ارتقای این توانمندی تلاش کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش اضافه کرد: امروز همچنین در حوزه پرورش نیروی انسانی که مهم‌ترین مؤلفه در زمینه دفاع از کشور و کارآمدی نظام دفاعی کشور محسوب می‌شود، اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: در زمینه ارتقای توانمندی‌های معنوی و بصیرتی کارکنان ارتش نیز در سازمان عقیدتی تلاش فراوانی شده است و امروز کارمندانی در ارتش داریم که با ایمان، اخلاص و ازخودگذشتگی توانمندی لازم جهت انجام مأموریت‌های محوله را دارند.

انتهای پیام/ 221 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار