ارشد نظامی ارتش در آذربابجان شرقی و اردبیل:

ارتش مکتبی موجبات اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرد

امیر «شفیعی» گفت: ارتش مکتبی موجبات ابقای نظام و قدرت و اقتدار فعلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرد.
کد خبر: ۴۸۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ - 16October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ دوم «امیرحسین شفیعی» ارشد نظامی ارتش در آذربابجان شرقی و اردبیل در پیامی سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهای پر تب و تاب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و سرنگونی رژیم شاهنشاهی، کم نبودند کسانی که اعتقاد به نابودی ارتش و حذف کامل ساختار آن داشتند. تدبیر حضرت امام خمینی (ره) اما بر ابقا و اصلاح ساختار ارتش و سپس تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در بدنه ارتش بود.

 این تصمیم تاریخی و تشکیل این سازمان ارزشمند جلوه‌ای از آینده‌نگری و بصیرت آن حضرت بود که با مکتبی نمودن ارتش و اصلاح آن موجبات ابقای نظام و قدرت و اقتدار فعلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم نمود.

امروزه شاهد هستیم که یکی از بزرگترین تفاوت‌های ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش‌ها و ارتش طاغوتی همین وجود عنصر عقیده و همچنین بینش سیاسی در ارتشیان دلاور و قهرمان جمهوری اسلامی ایران است.

بدین وسیله ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را خدمت تمام کارکنان خدوم عقیدتی سیاسی و نیز تمامی ارتشی‌های دلاور و انقلابی که به جد در طول سالیان پایبندی خود به ارزش‌های اسلامی و مبانی جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرده‌اند تبریک و تهنیت عرض نموده برای ایشان آرزوی توفیق و سعادتمندی دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها