مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جشنواره تئاتر خیابانی بسیج در مازندران برگزار می‌شود

«هراسانی» از برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی بسیج در نیمه اول آذر به میزبانی شهر‌های محمودآباد و سرخرود خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ - 16October 2021

برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی بسیج در مازندران«حمیدرضا هراسانی» رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از بازبینی آثار پذیرفته شده جشنواره تئاتر خیابانی بسیج در روز‌های سوم تا پنجم آبان خبر داد و اظهار داشت: از بین ۴۲ طرح ارسالی به دبیرخانه جشنواره، پس از بازخوانی، ۳۲ اثر به مرحله بازبینی راه یافتند که در این سه روز در ۱۱ شهر استان مورد بازبینی قرار می‌گیرند.

وی افزود: در این مرحله از جشنواره، هنرمندان و فعالان بنام عرصه هنر‌های نمایشی استان «عبدالرضا رشیدی» نویسنده، کارگردان و کارشناس ارشد تئاتر از رامسر، «امیرحسین (ایمان) فلاحت پیشه» کارگردان، بازیگر و کارشناس ارشد تئاتر از بابلسر و «سید حسین ساداتی» کارگردان، بازیگر و نویسنده تئاتر از ساری بعنوان داور حضور خواهند داشت.

هراسانی بیان داشت: نتایج بازبینی آثار ۸ آبان از طریق خبرگزاری‌ها و رسانه‌های عمومی اعلام خواهد شد.

وی همچنین از آماده سازی تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: جشنواره تئاتر خیابانی بسیج نیمه اول آذر به میزبانی شهر‌های محمودآباد و سرخرود برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: جشنواره تئاتر خیابانی بسیج، به همت سازمان بسیج هنرمندان و با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنک و ارشاد اسلامی مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری استان، سپاه ناحیه محمودآباد و شهرداری محمودآباد و سرخرود برگزار خواهد شد.

هراسانی گفت: جشنواره‌های تئاتر بسیج به صورت دوسالانه و برای پانزدهمین بار در استان برگزار می‌شود و هر سال شرکت کنندگان بیشتری را به سوی خود جلب می‌کند. امسال نیز این جشنواره قرار است با حضور گروه‌های برگزیده استان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز شهر‌های محموآباد و سرخرود برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها