قدردانی رئیس پلیس پایتخت از عوامل برنامه «پرونده مستند»

سردار رحیمی از عوامل برنامه «پرونده مستند» به پاس همراهی و تعامل با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۸۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ - 16October 2021

قدردانی رئیس پلیس پایتخت از عوامل برنامه «پرونده مستند»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پیامی از عوامل برنامه «پرونده مستند» که در شبکه مستند به منظور آگاه‌سازی جامعه و شناخت بیشتر مردم در خصوص جرائم مختلف تولید شده و به بررسی پرونده‌های مهم پلیسی با حضور متهم، کارشناس می‌پردازد، قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

«هنر می‌تواند انسان را به متعالی‌ترین درجات انسانیت نائل آورد و چه بسیار هنرمندانی که با پیمودن این راه مهر تایید بر این نعمت الهی زده و کیمیای وجودی انسانیت را در خود کشف نموده و به سرچشمه معرفت دست یافته‌اند.

لیکن نظر به خدمات برجسته شما در تعالی هنر و پشتیبانی از توسعه و ترویج آن و به پاس قدردانی از زحمات مستمر جناب عالی به عنوان هنرمندی پویا و فعال در خصوص همکاری و تعامل با (فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) بر خود لازم می‌دانم که مراتب تشکر و سپاس خویش را اعلام نموده، ضمن حق‌شناسی و قدردانی، توفیق خدمات مضاعف در راه اسلام و مسلمین، سلامتی و بهروزی را برای شما مسئلت می‌نمایم.

امید است در پناه خداوند سبحان و در ظل توجهات خاصه بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم عظمای ولایت (مدظله العالی) همواره سربلند و پیروز باشید.»

«پرونده مستند» هر هفته دوشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۵:۳۰ است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها