نماینده مردم در مجلس:

حکومت افغانستان مسئول حفظ امنیت همه شهروندان این کشور است

نظری گفت: حکومت فعلی افغانستان صرف نظر از آیین، دین و گرایش سیاسی و مذهبی باید امنیت همه شهروندان این کشور را تضمین کند.
کد خبر: ۴۸۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ - 16October 2021

حکومت افغانستان مسئول حفظ امنیت همه شهروندان این کشور است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علیرضا نظری» نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به حادثه تروریستی قندهار علیه نمازگزار شیعه، اظهار داشت: داعش مسئول مستقیم نا امنی و بی‌ثباتی در جهان اسلام است و با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی می‌خواهد خود را در افغانستان نیز تثبیت کند.

وی افزود: حمایت آمریکا از داعش سبب شده تا این گروه به جان دنیا بیفتد و امروز افغانستان قربانی جدید سیاست‌های آمریکا شده است و گروهک تروریستی داعش بعد از شکست و فرار از عراق و سوریه به پشتوانه خروج غیر مسئولانه آمریکا از افغانستان و آشفتگی‌های این ماه‌های اخیر می‌خواهد توان خود را بازیابی کند.

 نماینده مجلس با اشاره به پیام رهبری به مسئولان حکومت افغانستان پس از حادثه تروریستی علیه شیعیان گفت:در این پیام تاکید شده بود که که عاملان این جنایت باید مجازات شوند، اما داعش بار دیگر روز گذشته این اقدام را تکرار کرد و ما و طالبان باید بدانند داعش در هر کشوری بوده جز نا امنی و اختلاف افکنی و البته کشتار تنیجه‌ای برای آن کشور به دنبال نداشته و تا دیر نشده باید ریشه این گروهک را خشکانده و امنیت همه مردم و به ویژه شیعیان را تامین کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار