فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

ایجاد اعتماد به نفس ملی و خودباوری مهمترین دستاورد بسیج در گام اول انقلاب است

سردار کریمی گفت: مهمترین دستاورد بسیج در گام اول انقلاب، ایجاد اعتماد به نفس ملی و خودباوری است و مردم با فرهنگ و روحیه بسیجی به پیشرفت‌های بزرگی رسیدند؛ لذا در گام دوم انقلاب، استفاده از فرهنگ و تفکر بسیج باید مورد توجه باشد.
کد خبر: ۴۸۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴ - 16October 2021

ایجاد اعتماد به نفس ملی و خودباوری مهمترین دستاورد بسیج در گام اول انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی، امروز (شنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان خنداب اظهار داشت: بسیج با تکیه بر نصرت خداوند و اعتماد به مردم و خصوصاً جوانان تاکنون گام‌های بلندی برای توانمندی و خودکفایی کشور برداشته و امروز بسیج الگوی واقعی برای پیشرفت در گام دوم انقلاب است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: پییشرفت ها و موفقیت های بسیج در طی این سال ها نشان داده است که بسیج برای پیشرفت کشور در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، فناوری و خدماتی برنامه دارد و در این مسیر، هدفمند عمل و اقدام می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از موفقیت های بسیج در طی این سال جذب جوانان با استعداد و نخبگان است و امروز بسیج به جایگاهی امن و مطمئن برای جوانان و اقشار مردم تبدیل شده که می‌توانند استعدادهای خود را به شکوفایی برسانند.

وی بیان کرد: یکی از رویکردهای مهم بسیج در استان مرکزی خودکفایی و توانمندسازی است که در این مسیر تمامی اقشار بسیج در شوراهای اندیشه‌ورز با برنامه و هدفمند عمل می کنند و حمایت از برنامه ها و طرح های نخبگان اولویت مهم بسیج است.

کریمی تأکید کرد: نقش بسیج در گام دوم انقلاب بسیار با اهمیت است و همچون موتوری محرک عمل می‌کند و به فضل الهی همان‌گونه که بسیج در گام اول خط‌شکن بود و بسیاری از تهدیدات را رفع کرد در گام دوم انقلاب نیز باید مرزهای علم و فناوری را فتح کند.

وی با بیان اینکه مهمترین دستاورد بسیج در گام اول ایجاد اعتماد به نفس ملی و خودباوری است، گفت: مردم با فرهنگ و روحیه بسیجی به پیشرفت های بزرگی رسیدند و در گام دوم انقلاب نیز استفاده از فرهنگ و تفکر بسیج باید مورد توجه باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: بسیج در اوج تحریم ها و فشارهای دشمنان نشان داد که اگر اعتماد به نصرت الهی داشته باشیم و ظرفیت ها را پای کار بیاوریم، هیچ چیزی مانع پیشرفت کشور نمی شود.

وی با بیان اینکه از مهمترین دلایل موفقیت سپاه و بسیج در موفقیت ها رابطه مستحکم این نهاد انقلابی با بدنه مردم است که روز به روز باید تقویت شود، گفت: امروز دشمن به دنبال ضربه زدن به اعتماد عمومی مردم نسبت به نهاد انقلابی، ولایی و مردمی سپاه از طریق فضای مجازی است که در این‌خصوص باید هوشمندانه رفتار شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: یکی از ضرورت های مهم امروز تبیین موفقیت ها و دستاوردهای بسیج در حوزه های مختلف است و به طور مثال در طول شیوع بیماری کرونا آن چیزی که توانست موج های متعدد کرونا را کنترل و بسیاری از آسیب ها و تهدیدات را رفع کند، بسیج بود که در قالب طرح شهید سلیمانی و نهضت کمک مومنانه نمود عملیاتی داشت.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت ها در نظام اسلامی فرصتی گران‌سنگ در راستای خدمت بی منت به مردم و تحقق اهداف نظام اسلامی است و لذا باید از این فرصت ها به خوبی استفاده کنیم.

در پایان این آیین از تلاش ها و اقدامات سرهنگ پاسدار «محسن صادقی» تجلیل و سرهنگ دوم پاسدار «حسین عزیزی» به عنوان فرمانده جدید شهرستان خنداب معارفه شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار