سجادی:

حمایت از اشتغال و معیشت ورزشکاران سبب تداوم قهرمانی‌ها می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: حمایت از اشتغال و معیشت ورزشکاران سبب تداوم قهرمانی‌ها می‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 16October 2021

حمایت از اشتغال و معیشت ورزشکاران سبب تداوم قهرمانی‌ها می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان شامگاه شنبه در آئین تجلیل از قهرمانان ورزش کشتی در بابلسر با عنوان اینکه خون دل‌هایی سر راه ورزشی‌ها برای کسب قهرمانی وجود دارد، اظهار داشت: لحظات به یادماندنی ورزش را فقط ورزشکاران درک می‌کنند و اگر خدای نکرده نتیجه مطلوب برای ورزشکار به دست نیاید، بار روانی سنگین ایجاد می‌شود.

سجادی با تقدیر از ورزشکاران در مسابقات جهانی بیان داشت: درخشش ورزشکاران و کسب مدال‌های رنگارنگ، مجدد به نمادی از پیشرفت و توسعه کشور مبدل شد و المپیک مقدمه‌ای برای بازگشت روحیه خودباوری شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشکاران روانه معادله چند مجهولی المپیک شده‌اند، خاطرنشان کرد: هرچه قدر بیشتر از دلاوری‌ها یاد کنیم، سبب تقویت روحیه می‌شود و باید خود را برای المپیک آینده آماده کنیم.

سجادی اضافه کرد: مدال المپیک خم رنگرزی نیست و از الان باید برای مدال آوری تلاش کرد و روحیه ورزشکاران و سلامت جسمی آنان باید حفظ شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اگر قرار است فرهنگی به جامعه دیگر منتقل شود باید اسطوره سازی کرد و امیدواریم درخشش در مسابقات مرحله‌ای از اسطوره سازی باشد.

وی با تاکید براینکه ورزش کشتی نیازمند ثبت در تاریخ است، تاریخ سازی و مستندسازی در حوزه ورزش را ضروری دانست و عنوان کرد: امیدواریم دشواری‌ها را حل کنیم و ما در دشواری‌ها کنار قهرمانان خود خواهیم بود و از این ورزشکاران در حوزه معیشت و مسکن نیازمند حمایت هستیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: اگر دوست داریم عمر قهرمانی‌ها ادامه یابد وظیفه داریم در وزارت ورزش و جوانان با مشورت مجلس و حمایت رئیس جمهور معیشت و اشتغال ورزشکاران را حل کنیم.

سجادی با بیان اینکه مشکل شغل ورزشکاران و قهرمانان در حال رفع شدن است، گفت: ۱۱ ماه دیگر بازی‌های آسیایی درپیش است و حمایت از ورزشکاران در این بازی‌ها اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار