فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد؛

پهلوگیری ناوگروه هفتاد و هفتم «نداجا» در بندر صلاله عمان

امیر دریادار «ایرانی» از پهلوگیری ناوگروه رزمی، عملیاتی هفتاد و هفتم نیروی دریایی ارتش در بندر صلاله عمان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ - 17October 2021

پهلوگیری ناوگروه هفتاد و هفتم «نداجا» در بندر سلالهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی نداجا، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش از پهلوگیری ناوگروه رزمی، عملیاتی هفتاد و هفتم این نیرو در بندر صلاله عمان خبر داد.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش به آب‌های آزاد، تأمین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز پرچم کشورمان در پهنه دریا‌هاست.

فرمانده نداجا همچنین عنوان کرد: در روز‌های گذشته دزدان دریایی با پنج فروند قایق تندرو در خلیج عدن به نفت‌کش ایرانی هجوم برده و قصد ربایش این کشتی را داشتند که با واکنش سریع ناوگروه نیروی دریایی ارتش مواجه شدند.

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، هدف پهلوگیری ناوگروه نیروی دریایی ارتش در بندر صلاله حامل پیام صلح و دوستی و برقراری امنیت در منطقه و همچنین آشنایی با فرهنگ‌ها و تحکیم روابط دریایی و نظامی کشور‌هاست.

ناوگروه رزمی-عملیاتی هفتاد و هفتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۹ مرداد سال جاری به‌منظور تأمین امنیت خطوط مواصلاتی به‌سوی آب‌های بین‌المللی در خلیج عدن اعزام شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار