مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز:

تولیدات رسانه‌ای فضای مجازی به بخش‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر اضافه شد

«موسوی‌زاده» گفت: امسال در جشنواره ابوذر بخشی با عنوان تولیدات رسانه‌ای فضای مجازی در نظر گرفته شده تا فعالان فضای مجازی نیز بتوانند در این رقابت شرکت کنند.
کد خبر: ۴۸۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ - 17October 2021

تولیدات رسانه‌ای فضای مجازی به بخش‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر اضافه شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سید محمدرضا موسوی‌زاده» مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر، هدف از برگزاری جشنواره‌های این‌چنینی را ایجاد رقابتی سالم و نیز انگیزه‌ای برای رشد و تعالی فعالان این عرصه دانست و اظهار داشت: امسال در جشنواره ابوذر بخشی در نظر گرفته شده تا فعالان فضای مجازی نیز بتوانند در این رقابت شرکت کنند.

وی با اشاره به تولیدات خوب فضای مجازی بر تمییز آن‌ها تأکید و مطرح کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر محتوای فضای مجازی، در سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز تصمیم بر آن شد تا بخشی با عنوان تولیدات رسانه‌ای فضای مجازی به بخش‌های جشنواره امسال افزوده شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه هدف از ایجاد تولیدات رسانه‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، شناسایی افراد توانمند در این حوزه است، یادآور شد: باید فضای مجازی را جدی بگیریم و با تولید محتوای مناسب و در شأن مخاطبان بر ارزش آن بیفزاییم.

موسوی‌زاده خاطرنشان کرد: خبر، مصاحبه، یادداشت، تیتر، گزارش، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، نماهنگ، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و عکس بخش‌های ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز بود که بخش تولیدات رسانه‌ای فضای مجازی نیز به آن‌ها اضافه شد.

وی عنوان کرد: محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان البرز نیز، امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دشمن‌شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت هستند.

به گفته مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز، اول بهمن ۱۴۰۰ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر البرز است و آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را خواهند داشت که از ابتدای بهمن ۱۳۹۹ لغایت اول بهمن ۱۴۰۰ در رسانه‌ها منتشر شده باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار