مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان خبر داد؛

ساماندهی و مرمت ۲۲ گلزار شهدا در روستاهای زنجان

«خواجه‌ای» گفت: ساماندهی ۲۲ گلزار شهدا در سطح روستا‌های شهرستان ایجرود، خدابنده، طارم و ماهنشان که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده بود به پایان رسید.
کد خبر: ۴۸۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ - 17October 2021
ساماندهی و مرمت ۲۲ گلزار شهدا در روستاهای زنجانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «رضا خواجه‌ای» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: ساماندهی ۲۲ گلزار شهدا در سطح روستا‌های شهرستان ایجرود، خدابنده، طارم و ماهنشان که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده بود، با اعتبارات سال ۱۳۹۸ به پایان رسید. برای ساماندهی گلزار‌های شهدا از سوی بنیاد مسکن اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
 
وی با اشاره به اینکه، تفاهم‌نامه‌ای در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم مقام شهدا و ساماندهی و مرمت گلزار شهدای روستا‌های استان بین بنیاد مسکن و بنیاد شهید منعقد شده است، افزود: شهدا عصاره تمام فضائل و ارزش‌های معنوی در مسیر کمال طلبی هستند برای همین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حائز اهمیت است که در این راستا بنیاد مسکن به عنوان نهادی انقلابی توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد.
 
خواجه‌ای به برخی دیگر از خدمات فنی و مهندسی این نهاد در سطح روستا‌ها اشاره کرد و گفت: تعداد چهار هزار و ۵۰۰ فقره خدمات فنی و مهندسی در شش ماهه گذشته در سطح روستا‌های استان ارائه شده که نقش مهمی در محرومیت‌زدایی و توسعه روستا‌ها داشته است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار