پیکر شهید «محمد محمدی» در تربت‌ حیدریه تشییع شد

پیکر جانباز 70 درصد دفاع مقدس شهید «محمد محمدی» با حضور مسئولان تربت‌ حیدریه و مردم تشییع و در گلزار شهدای بهشت عسکری به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۴۸۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ - 17October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، در پی شهادت رزمنده بسیجی «محمد محمدی» از رزمندگان تخریب یگان‌های رزم خراسان و جانباز 70 درصد دفاع مقدس، پیکر این اسوه مقاومت امروز با حضور مسئولین لشکری و کشوری شهرستان تربت حیدریه، جمعی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت و خانواده شهدا تشییع شد.

این مراسم از میدان شهدا آغاز شد و در میدان مرکزی تربت حیدریه پایان یافت. بعد از انتقال پیکر شهید به بهشت‌ عسکری و اقامه نماز بر پیکر شهید توسط حجت‌الاسلام «محمدرضا عصمتی»، این شهید والامقام در جوار مزار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

علیرضا یوسفی از فرماندهان تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) در دوران دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: هرچند شهید محمدی سال‌ها از ناراحتی جسمی رنج می‌برد، اما او از یک موضوع مهمتری درد می‌کشید و آن فاصله گرفتن از ولایت بود.

وی افزود: این شهید همیشه نگران آن بود که زرق و برق دنیا او را شیفته خود کند و موجب انحرافش از مسیر انقلاب و بی‌تفاوتی نسبت به آرمان‌های شهدا شود.

یوسفی گفت: به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همین که در خطه رهبری بمانیم ما را بس و این چنین تفکر و شیوه زندگی، نصب العین دیگر جانبازان نیز هست.

طبق آمار منتشره از سوی بنیاد شهید تربت‌ حیدریه، از مجموع 15 هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در این خطه، 675 شهید، سه هزار نفر جانباز و 265 نفر آزاده هستند که از جانبازان شهرستان 690 نفر بالای 25 درصد هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار