فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نداجا در خدمت آبادانی مناطق محروم در جنوب شرق کشور است

دریادار «ایرانی» گفت: نداجا پیشتاز در آبادانی مناطق محروم جنوب شرق کشور است و با تمام توان در راه آبادانی مناطق جنوب و جنوب شرقی تلاش می‌کند.
کد خبر: ۴۸۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ - 17October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز با «مهدی دوستی» دیدار و انتصاب وی را به سمت استانداری استان هرمزگان تبریک گفت.

در این دیدار دریادار ایرانی، حضور کارکنان جان بر کف نیروی دریایی راهبردی ارتش در مناطق محروم جنوب و جنوب شرق کشور را از عوامل اصلی زدودن چهره محرومیت و آبادانی از شهرها و روستاهای ساحلی خلیج فارس و دریای عمان دانست و گفت: نداجا تمام قد و با تمام توان برای ارتقاء سطح رفاه و فرهنگ مردم فهیم استان هرمزگان و مردم زحمتکش استان سیستان و بلوچستان ایستاده است.

وی افزود: در حوزه آموزش جوانان محروم این مناطق، با تاسیس هنرستانهای تخصصی دریایی و اولویت استخدام فارغ التحصیلان این هنرستان در نیروی دریایی، گامهای موثری برداشته است.

امیر دریادار ایرانی، بیان کرد: حضور روحانیون مستقر در ارتش برای فرهنگ سازی و بالا بردن سطح معنویت مردم در مناطق محروم را از برکات تاسیس این سازمان انقلابی در ارتش است. فرصت خدمت به مردم بسیار مغتنم است و در همین راستا نداجا برای ساخت مدارس در مناطق محروم و برپایی درمانگاه ها برای خدمت‌رسانی به مردم آمادگی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار