مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

دفاع مقدس دارای تجربه‌های فراوانی در عرصه مدیریت و فرهنگ است

سردار «باباخانی» گفت: دوران دفاع مقدس دارای تجربه‌های فراوانی در عرصه مدیریت و فرهنگ است که اگر امروز به آن توجه بیشتری می‌شد، جامعه از کارآمدی بهتری برخوردار بود.
کد خبر: ۴۸۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ - 17October 2021

دفاع مقدس دارای تجربیات فراوانی در عرصه مدیریت و فرهنگ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز با حضور در منزل پیشکسوت دفاع مقدس سرهنگ وابسته ناجا «محمد حاصلی» دیدار و ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: دوران دفاع مقدس سرشار از حقایق ناگفته‌ای است که متاسفانه با توجه به محدودیت‌های آن زمان هنوز آنطور که باید، گفته نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای از بهترین و ناب‌ترین تجارب مدیریتی، در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و پرداختن به هر کدام از این موضوعات، دریایی از تجربه و مفاهیم بالای انسانی را به‌ همراه دارد. دوران دفاع مقدس دارای تجربیات فراوانی در عرصه مدیریت و فرهنگ است که اگر امروز به آن توجه می‌شد، جامعه از کارآمدی بهتری برخوردار بود.

وی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس، مدیریت حرف اول را می‌زد و با درایت و برنامه‌ریزی‌های دقیق فرماندهان توانستیم در برابر استکبار و قدرت‌های جهانی بایستیم. عده‌ای در دوران دفاع مقدس با فداکاری، خون خود را نثار کردند اما یک وجب از این خاک پاک را به دست دشمن نسپردند و نسل آنان در شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت امتداد پیدا کرده است و ما نیز از خداوند متعال می‌خواهیم که قدم‌هایمان را برای مسیر پیمودن در راه ایثارگران و پاسداری از امنیت ایران اسلامی مستحکم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها