به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

اهدای لوح تقدیر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به فرمانده انتظامی زنجان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، لوح تقدیر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به فرمانده انتظامی این استان اهدا کرد.
کد خبر: ۴۸۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ - 17October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، همزمان با هفته نیروی انتظامی سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، با حضور در دفتر سردار «رحیم جهانبخش» ضمن عرض تبریک به مناسبت این هفته، لوح تقدیر به امضای سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاه مقدس را به فرمانده انتظامی استان زنجان اهدا کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ضمن تقدیر از زحمات کادر نیروی انتظامی استان زنجان، اظهار داشت: نظم و امنیت موجود در کشور حاصل تلاش و زحمات شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار با شاره به اینکه امنیت اساسی‌ترین نیاز بشر برای ادامه حیات و همه فعالیت‌های اقتصادی، اجتمای و فرهنگی است، بیان کرد: امنیت از نعمت‌های مجهول در هرجامعه است.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه اقتدار بین‌المللی وصل به اقتدار داخلی است، گفت: پلیس در برقراری نظم و امنیت داخلی نقش اصلی اساسی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار