نماینده حزب الله لبنان در پارلمان لبنان:

با عاملان جنایت «بیروت» برخورد می‌کنیم

نماینده حزب الله لبنان در پارلمان این کشور در واکنش به حوادث اخیر بیروت گفت: ما با عاملان این جنایت به گونه‌ای برخورد خواهیم کرد که دیگر به خود اجازه انجام اقدامات تحریک آمیز ندهند.
کد خبر: ۴۸۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ - 17October 2021

با عاملان جنایت «بیروت» برخورد می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «حسن فضل الله» نماینده حزب الله در پارلمان لبنان به حوادث اخیر بیروت واکنش نشان داد و در این خصوص اظهار داشت: ما تحرکات مسالمت آمیزی را سازماندهی کردیم و ارتش نیز متعهد شده بود که تدابیر مستحکمی را برای حراست از این تحرکات مسالمت آمیز اتخاذ کرده است.

بر اساس این گزارش، این نماینده حزب الله در پارلمان افزود: آنچه که جنایتکاران در الطیونه انجام دادند، جنایتی است که پیامد‌های بسیار بزرگی به دنبال دارد. عادت نداریم خون‌هایی را که از ما ریخته می‌شود، روی زمین رها کنیم. ما می‌دانیم چگونه از خون‌های ریخته شده دفاع کنیم.

وی اظهار داشت: به گونه‌ای با جنایت تجاوزکارانه در الطوینه برخورد می‌کنیم که عاملان این جنایت احساس نکنند که می‌توانند به رویکرد قلدرمآبانه خود و اقدامات تحریک آمیزشان ادامه دهند. دستگاه‌های امنیتی متعهد به پیگیری این حادثه شده اند و به ما گفته اند همه چیز آرام است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار