فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی نیرویی قدرتمند و متعهد به آرمان‌های انقلاب است

امیر سرتیپ واحدی در مراسم رونمایی از چند عنوان کتاب و نمایشنامه با موضوع نیروی هوایی ارتش که با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان این نیرو در مرکز مطالعات و تحقیقات نیروی هوایی ارتش برگزار شد گفت: نیروی هوایی نیرویی قدرتمند، معتقد و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۸۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ - 17October 2021

نیروی هوایی نیرویی قدرتمند و متعهد به آرمان‌های انقلاب استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، در مراسم رونمایی از چند عنوان کتاب و نمایشنامه که در مرکز مطالعات و تحقیقات برگزار شد اظهار داشت: همه موفقیت‌های نیروی هوایی از برکات وجود کارکنانی الهی، متعهد و متخصص است که به ما این جرئت و قدرت را داده تا در عرصه‌های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم و هیچ جنبنده‌ای نتواند در آسمان ایران عرض اندام کند.

وی در ادامه خطاب به پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش گفت: شما پیشکسوتان طلایه داران آسمان ایران بوده‌اید و از شما برای جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌هایتان تشکر می‌کنیم و امیدواریم که در نزد خداوند همیشه سربلند و سرافراز باشید چرا که شما در طول هشت سال دفاع مقدس در راه خدا و دین مبارزه کردید.

در این مراسم از چند عنوان کتاب و نمایشنامه در حوزه نیروی هوایی ارتش و زندگی نامه شهدا رونمایی و از پیشکسوتان این نیرو تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار