رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس:

تلاش دشمن برای بی‌هویت کردن بانوان در جامعه است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: دشمن در شرابط کنونی به دنبال بی‌هویت کردن بانوان در جامعه است.
کد خبر: ۴۸۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ - 17October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، مینو اصلانی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در یادواره شهدای زن استان زنجان با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا در طول تاریخ ادامه دارد، اظهار داشت: حضرت امام حسین (ع) با خانواده و همه عزیزان قیام کرد تا بندگی باقی بماند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تصریح کرد: رویکرد تشکیل حکومت امویان توجه به دنیا و دوری از خدا بود برای همین اباعبدالله قیام کرد تا دین زنده بماند.

اصلانی با بیان اینکه فلسفه غربی نیز به فکر جدایی انسان از عبادت و دینی است، بیان کرد: بار دیگر تاریخ در حال تکرار بود و فلاسفه معتقد هستند همه فرهنگ‌ها از بین خواهد رفت که شاهد برپایی انقلاب بودیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به اینکه یکی از اثرات انقلاب اسلامی آشتی انسان با خدا بود، گفت: شهدا طلایه‌دار این حرکت بودند که با بندگی به خدا این راه را آغاز کردند.

اصلانی با اشاره به اینکه بی‌هویت کردن بانوان در دستور کار دشمنان قرار گرفته است، بیان کرد: امروز نیازمند این جلسات هستیم تا یاد وخاطره  ۴۲ شهید زن سرفراز را زنده نگهداریم تا جایگاه زن را یادآوری کنیم.

وی با بیان اینکه لیبرال دموراکسی غرب تلاش برای دور کردن زن از هویت مادرانه خود است، گفت: اگر ما نیاز به برگزاری این یادواره‌ها هست به دلیل یادآوری جایگاه زن است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدسدبا اشاره به اینکه نقش محوری در خانواده زن است و چون این جایگاه در غرب آسیب دیده قابل بازیابی نیست، عنوان کرد: در غرب مفهوم خانواده از هم پاشیده و مرزهای انسانیت عبور کرده و به مرزهای حیوانی نزدیک شدند.

اصلانی گفت: وظیفه ما به عنوان یک زن ایرانی آن است که باید خانواده ها را مستحکم کرده و سپس این فرهنگ را بقیه کشورها منتقل کنیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به اینکه باید تولید محتوا و بازنشر آن در فضای مجازی انجام شود، ادامه داد: باید آسیب شناسی اتفاق بیفتد تا برای تولید محتوا اطلاعات لازم در دسترس باشد.

وی با بیان اینکه قوانین خانواده و زن در ایران بسیار قوی است، تاکید کرد: باید از مسؤولان بخواهیم این قوانین را اجرایی کنند.

اصلانی با اشاره به اینکه دفاع مقدس بدون خانواده به نتیجه نمی‌رسید، گفت: همراهی خانواده رمز موفقیت هشت سال دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار