مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

زنان باید احیاگر و مروج ارزش‌های دفاع مقدس باشند

سرهنگ «آسمند» گفت: زندگی رزمندگان دوران دفاع مقدس مملو از ایستادگی‌هایی است که زنان می‌توانند احیاگر این ارزش‌ها در جامعه باشند.
کد خبر: ۴۸۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ - 18October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست کمیته «زنان و دفاع مقدس» اظهار داشت: این نشست با هدف تجلیل از مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی برگزار شده که در طول چند سال گذشته در اجرای برنامه‌های حوزه «زنان و دفاع مقدس» همکاری خوبی داشتند.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در شش ماهه دوم سال 1400 نیز برنامه‌هایی از قبیل تدوین و رونمایی کتاب و اجرای جشنواره‌های ادبی را در دستورکار دارد که امیدواریم با مشارکت نهادها و دستگاه‌های اجرایی این برنامه‌ها نیز به خوبی اجرا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه بویراحمد خاطرنشان کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که تا قرن‌های متمادی می‌توانیم در جهت استفاده از سیره و سبک زندگی خالقان آن دوران از این گنجینه بهره‌برداری داشته باشیم.

آسمند با بیان اینکه حفظ و نشر این گنجینه ارزشمند ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، گفت: زندگی رزمندگان دوران دفاع مقدس مملو از شجاعت‌ها، ایستادگی‌ها و فداکاری‌ها است و ما اعتقاد داریم که زنان می‌توانند احیاگر و مروج خوبی برای ارزش‌های دفاع مقدس در سطح جامعه باشند. دوران دفاع مقدس دستاوردهای ارزشمندی برای ما داشت که می‌توان از این دستاوردها در حوزه‌های مختلف بهره برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار