مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

معرفی جلوه‌های ایثارگری زنان در دفاع مقدس به نسل‌ جدید

«صداقت» با بیان اینکه در طول چند سال اخیر برنامه‌های متعددی در حوزه «زنان و دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است، گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها، معرفی جلوه‌های ایثارگری زنان در دفاع مقدس به نسل جدید است.
کد خبر: ۴۸۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ - 18October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «نادیا صداقت» مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست کمیته «زنان و دفاع مقدس» با اشاره به عملکرد این کمیته در طول چند سال گذشته، اظهار داشت: در سال‌های اخیر برنامه‌های خوبی در راستای تبیین نقش زنان در دفاع مقدس در استان اجرا شد.

وی افزود: تجلیل از خانواده‌های شهدای ناجا، خانواده‌های شهدای ارتش، مادران 2 شهیدی، مادران و همسران جانبازان و جانبازان بیمارستان سلمان از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در قالب جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت برگزار شد.

صداقت تجلیل از فرزندان شهدا که در بیمارستان‌های شهید جلیل و امام سجاد (ع) یاسوج شاغل هستند را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و متذکر شد: هدف از اجرای این برنامه‌ها معرفی جلوه‌های ایثارگری زنان در دفاع مقدس به عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت است تا به عنوان الگویی برای نسل‌های کنونی شناخته شوند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: شهدا برای دفاع از خاک و ناموس این کشور حماسه‌های بی‌بدیلی خلق کردند و حق بزرگی بر گردن ما دارند که امیدواریم بتوانیم در حد توان دین خود را به این حماسه‌سازان حوزه ایثار و شهادت ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها