دیدار سرلشکر باقری با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه

توسعه همکاری در زمینه مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی، تداوم همکاری دو کشور در مبارزه با تروریسم و تحولات افغانستان و سوریه در دستور کار مذاکرات روسای ستادکل نیروهای مسلح دو کشور است.
کد خبر: ۴۸۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ - 18October 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «سرلشکر محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در سفر به روسیه با  «والری گراسیموف» رییس ستادکل نیرو‌های مسلح روسیه دیدار کرد.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری که یکشنبه شب در صدر هیات بلندپایه نظامی به مسکو سفر کرده است، عصر امروز با همتای روسی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش دفاع‌پرس، همچنین سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان که به مسکو سفر کرده است، امروز (دوشنبه) در نشستی با کارشناسان و مدیران نهاد‌های ایرانی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، اهداف این سفر، وضعیت همکاری‌ها و مناسبات مشترک دفاعی و نظامی دو کشور و آخرین وضعیت تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و مبارزه با تروریسم را ترسیم و تبیین کرد.

وی در این نشست با تأکید بر اینکه «برای داشتن روابطی مستحکم با کشور‌ها به‌خصوص روسیه و دیگر کشور‌های همسایه به نقشه راه نیاز داریم»، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های مختلف همکاری با روسیه در ابعاد نظامی-دفاعی، مناسبات و همکاری‌های فی مابین در این حوزه‌ها افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار