مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

امروز حفظ فرهنگ شهدا وظیفه همگان است

حجت الاسلام «یوسف‌پور» گفت: امروز حفظ فرهنگ شهدا و دفاع مقدس وظیفه آحاد جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۴۸۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ - 18October 2021

امروز امنیت جمهوری اسلامی را مدیون ایثارگران هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در دیدار با خانواده شهید «طالبی» و جانباز هفتاد درصد «جعفرزاده» با بیان اینکه ایثارگران نماد عشق و ایثار و مقاومت هستند، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در صبر، رفتار، خیرخواهی، دستگیری و استقامت مثال‌زدنی است و در تمامی عرصه‌ها فعال و پیشقدم هستند و این امر برخاسته از فطرت درونی و اعتقاد دینی این عزیزان است.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور با اشاره به اینکه ایثارگران را عزیز و گرامی بداریم، عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان اولویت برنامه‌های هفتگی مسئولان باشد.

وی اضافه کرد: دیدار‌ها باید با هماهنگی و محوریت بنیاد شهید و مشارکت همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستانی در قالب طرح سپاس و حل مشکل انجام گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران منازل شهدا و ایثارگران را محلی مقدس دانست و گفت: دیدار چهره به چهره با ایثارگران و عیادت از آنان، شنیدن مشکلات، پیگیری و رسیدگی به موقع به طرح موضوعات جامعه معزز ایثارگری از مهمترین برنامه‌های بنیاد در این دیدار‌ها به شمار می‌رود.

این مسئول ادامه داد: ایثارگران پیش‌قراولان نظام هستند و امروز به همت والای این عزیزان است که کشور عزیز ما ایران اسلامی در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد و روز به روز بر بالندگی این سرزمین می‌افزاید.

وی بر حفظ جایگاه ایثارگران در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: این عزیزان برای کشور ما زحمات و دشواری‌های زیادی متحمل شدند و برای صیانت از میهن اسلامی از جان و جسم خود مایه گذاشتند لذا امروز وظیفه ما حفظ این فرهنگ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار