مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

زنجان ۵۱۲ دانش‌آموز و ۴۹ فرهنگی شهید دارد

مظفری گفت: استان زنجان ۵۱۲ شهید دانش‌آموز و ۴۹ شهید فرهنگی را تقدیم انقلاب کرده است.
کد خبر: ۴۸۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ - 18October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «حسن مظفری» مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در یادواره شهدای دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۵۱۲ شهید دانش‌آموز و ۴۹ شهید فرهنگی استان اظهار داشت: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان نقش بسزایی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته و حضورشان همانند سایر اقشار مردم تاثیرگذار و پر رنگ بوده است.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در طول دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند، گفت: نمونه بارز آن شهید فهمیده که به عنوان یکی از اسطوره‌های بیاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی و الگوی همه دانش آموزان کشور است.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم دانش‌آموزان با تجهیز خود به علم دانش و آگاهی و بصیرت ادامه دهنده راه شهدا باشند، افزود: آموزش و پرورش با اجرای برنامه‌های مختلف در مدارس استان در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ ایثار شهادت اقدامات مختلفی انجام داده است.
 
مظفری گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری اردو راهیان نور، برنامه لاله‌های روشن تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری ۴۰ یادواره شهید پژوهی، تالیف کتب، احداث آلمان‌های شهدا در مدارس اشاره کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار