مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران:

امروز هوشیاری ملت موجب خنثی سازی توطئه دشمنان می‌شود

«شعبانی» گفت: امروز هوشیاری ملت بزرگ ایران موجب خنثی سازی توطئه دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ - 18October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران امروز در جلسه معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید مصطفی خمینی مجتمع دخانیات مازندران با اشاره به حوادث افغانستان و شمال‌غرب ایران اظهار داشت: در شرایط کنونی بیش از هر زمان هوشیاری ملت بزرگ ایران موجب خنثی سازی توطئه دشمنان می‌شود.

وی افزود: بسیج مایه قوت، قدرت و باعث تجدید روحیه سازمان هاست تا از بستر آن بهتر، سریعتر و اثربخش‌تر به هدف متعالی سازمانی دست یابد.

شعبانی ادامه داد: با توجه به ماموریت‌ها و وظایف متفاوت هر سازمان و دستگاه، بسیج مستقر در هر اداره‌ای باید جای خود را بیابد تا بتواند نقش امدادگری و یاری رسانی را برای سازمان و مدیریت آن ایفا کند.

وی بیان داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب شعار امسال بایستی هر سازمان در راستای تحقق عملی شعار سال اقدام نماید.

این مسئول اضافه کرد: مجتمع تولیدی دخانیات استان در سه مقوله افزایش محصول، حمایت و پشتیبانی از عرصه‌های تاثیرگذار بر تولید همانند نیروی انسانی کارآمد، تجهیزات و امکانات و همچنین رفع موانع احتمالی اقدام نماید.

شعبانی خاطرنشان کرد: در اجرای وظایف سازمانی، مدیران باید به صورت جهادی، میدانی و عملیاتی وارد میدان شوند.

وی گفت: آنگونه فعالیت و میدان‌داری کنیم که همواره محاسبه‌گر و ناظر اعمال و کردار خودمان باشیم، قبل از آنکه محاسبه گران، ناظران و بازرسان از عملکردمان وارسی و بررسی داشته باشند.

این مسئول بیان داشت: در مسیر خدمت همیشه خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانیم و تمامی کارهای‌مان جلب رضایت الهی را رقم بزند.

شعبانی از زحمات «نادعلی کهنسال» قدردانی کرد و طی حکمی «مهدی جوادی» را به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهید مصطفی خمینی مجتمع دخانیات مازندران معرفی کرد.

امروز هوشیاری ملت موجب خنثی سازی توطئه دشمنان می‌شود

امروز هوشیاری ملت موجب خنثی سازی توطئه دشمنان می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها