مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هیأت‌های اندیشه‌ورز در جهت کمک به تحقق دولت اسلامی گام برمی‌دارد

«شعبانی» گفت: هیأت‌های اندیشه‌ورز بسیج در جهت کمک به تحقق دولت اسلامی گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۴۸۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ - 19October 2021

هیأت‌های اندیشه‌ورز در جهت کمک به تحقق دولت اسلامی گام برمی‌داردسرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در حاشیه جلسه انتخاب اعضای جدید هیات اندیشه ورز آن سازمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هیات‌های اندیشه‌ورز در تمامی سطوح و لایه‌های بسیج باید شکل بگیرد و صاحبان فکر، ایده و نظر تبادل نظر کنند و طرح‌هایشان قابلیت اجرا داشته باشد.

وی با تأکید بر انتخاب جوانان و پیشکسوتان افزود: هیات‌های اندیشه‌ورز ترکیبی از تحصیل کرده‌ها و مجربین فعالی هستند که در عرصه‌های مختلف در بسیج نقش آفرینی می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: این افراد از بین خود هیات رئیسه را انتخاب می‌کنند تا جلسات دارای نظم، موضوع مشترک، استمرار در کار و پیگیری کننده امور باشد و طرح‌ها به سرانجام و هدف خود برسد.

شعبانی بیان کرد: هیات اندیشه‌ورز از کارگروه‌های تخصصی به تناسب موضوعات مختلف تشکیل شده است و هر موضوعی به صورت تخصصی مورد بررسی فرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات سازمان‌ها و دستگاه‌ها متعدد است، خاطرنشان کرد: در اینجا مهمترین موضوعات پیش‌رو دسته بندی می‌شوند و به ترتیب اولویت نظام، مسائل هر سازمان احصا شده و مواردی با اولویت بالاتر و دارای فوریت در اولویت زودتر بررسی می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: تمامی مسائل راه حل‌های نظری و عملیاتی به صورت ساده بیان می‌شود و در کارگروه‌های تخصصی به صورت قواره اولیه درآمده و در هیات اندیشه‌ورز مورد بررسی نهایی قرار گرفته و برای تاییدیه نهایی به مجمع بسیجیان استان ارجاع خواهد شد تا هم طرح به پختگی لازم برسد و هم از ضمانت و پشتوانه بالاتری جهت اجرا برخوردار گردد.

شعبانی در ادامه تاکید کرد: بررسی طرح‌ها و موضوعات بایستی بدون جانب‌گرایی، واقع‌گرایانه، راه حل‌های در دسترس و قابلیت و توان اجرایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشد.

وی گفت: هدف اصلی در مباحث و موضوعات اندیشه‌ورزی بر اساس جامعه هدف در جهت کمک به تحقق دولت اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار