فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام محمدباقر (ع) جاده چالوس:

خانواده شهید «رضاعلی حسینی» زمینی را برای ساخت پایگاه بسیج اهدا کردند

«علیزاده» از اهدای زمین ۲۲۰ مترمربعی در بهترین نقطه روستای مورود به‌منظور ساخت پایگاه بسیج توسط خانواده شهید «رضاعلی حسینی» خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴ - 19October 2021

خانواده شهید «رضاعلی حسینی» زمینی را برای ساخت پایگاه بسیج اهدا کردندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «علیرضا علیزاده» فرمانده سپاه ناحیه امام محمدباقر (ع) جاده چالوس، خانواده‌های معظم شهدا را الگویی برای بسیجیان در حرکت جهادی دانست و از اهدای زمین ۲۲۰ مترمربعی در بهترین نقطه روستای مورود به‌منظور ساخت پایگاه بسیج توسط خانواده شهید «رضاعلی حسینی» خبر داد.

وی با اشاره به ازخودگذشتگی‌های والدین شهدا در سال‌های حماسه و دفاع افزود: خانواده شهید حسینی یکی از آن چند هزار خانواده شهید استان البرز هستند که در ایام دفاع مقدس و جنگ سخت دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کردند و امروز نیز در جنگ نرم پای آرمان‌های امام خمینی (ره)، انقلاب و شهدا ایستاده‌اند.

علیزاده پایگاه‌های بسیج را مراکز فرهنگی دانست و گفت: در هر جایی که لازم باشد بسیجیان برای خدمت به مردم وارد صحنه می‌شوند که یکی از نمونه‌های بارز آن در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مشهود بود که پایگاه‌های بسیج تبدیل به پایگاه‌های سلامت و بسیجیان برای واکسیناسیون و کمک به کادر درمان بسیج شدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام محمدباقر (ع) جاده چالوس به همراه تعدادی از مسئولین و بسیجیان بخش آسارا در منزل این خانواده شهید حضور پیدا کردند و ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خداپسندانه و ارزشمند آن‌ها هدیه‌ای را که به حرم حضرت زینب (س) متبرک شده بود، به پدر و مادر شهید تقدیم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها