سردار شهید شوشتری؛

«شهادت»، پاداش مسئولیت‌پذیری در پیشگاه امام حسین (ع)

سردار شهید نورعلی شوشتری در فرازی از سخنان خود در جمع رزمندگان آورده است: ما در پیشگاه پیغمبر و در مقابل خون امام علی (ع)، امام حسین (ع) و همه آنهایی که قبل از پیغمبر اسلام برای اسلام زحمت کشیدند، مدیونیم چون همه آنها هدفشان این بود که دین خدا بر روی زمین پایدار شود.
کد خبر: ۴۸۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ - 19October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت دوازدهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار «نورعلی شوشتری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس و جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران، به فرازهایی از سخنان این فرمانده خراسانی که در پنجم فروردین 1365 در جریان عملیات والفجر هشت در جمع رزمندگان ایراد داشته، اشاره خواهیم کرد.

«امام حسین (ع) با خونش اسلام را زنده کرد حالا اگر به ظاهر نتوانست پیروز شود لااقل با خونش و مظلومیتش در قلب‌های مسلمین پیروز شد. ان‌شاءالله که آن خون‌ها به هدر نرود.

ما امروز وظیفه داریم در مقابل آن‌خون‌ها، یعنی این نیست که حالا چهار شهید خودمان در این عملیات دادیم. ما در مقابل خون علی (ع) مدیونیم، در مقابل خون امام حسین (ع) مدیونیم در مقابل پیغمبر و هم‌چنین در مقابل حضرت ابراهیم (ع) و آنهایی که قبل از پیغمبر اسلام برای اسلام زحمت کشیدند همه آنها هدفشان این بود که این دین خدا در روی زمین پایدار بشود. در مقابل همه اینها ما مدیونیم.

این یک مسئولیت بسیار سنگین روی دوش ما هست. اگر احساس مسئولیت بکنیم، خواب و این چیزها را برای خودمان باید حرام بکنیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار