فرمانده انتظامی البرز:

افتخار کارکنان ناجا سربازی برای ولایت است

سردار «محمدیان» گفت: ما پیرو ولایت و وارث خون شهدا هستیم و افتخار کارکنان ناجا سربازی برای ولایت است.
کد خبر: ۴۸۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ - 19October 2021

سربازی ولایت، افتخار کارکنان ناجاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز با حضور در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اظهار داشت: خدا را شاکریم که یک بار دیگر مدال افتخار تقدیر و تشکر مقام مظم رهبری (مد ظله العالی) در هفته ناجا بر گردن پرسنل نیروی انتظامی آویخته شد؛ پیام ایشان روح تازه‌ای در کالبد مجموعه نیروی انتظامی دمید.

وی در تبیین شعار هفته ناجا (پلیس هوشمند، امنیت پایدار) مطرح کرد: شعار امسال هفته ناجا برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بود. ایشان تأکید دارند که ایجاد و حفظ امنیت نباید با سختی شهروندان همراه باشد چراکه این گونه امنیت پایدار نخواهد بود؛ امنیت پایدار با مشارکت آحاد مردم شکل خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی با بهره‌مندی از ابزار و تجهیزات مدرن در حال حرکت به سمت هوشمندی است و پیشرفت قابل توجهی را در این زمینه داشته و توانسته با سرعت عمل بیشتر در پیشگیری و مقابله با جرائم عمل کند.

سردار محمدیان با اشاره به ویژگی‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان نیرویی مؤمن و انقلابی همواره در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته و تا پای جان از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهد کرد. ما پیرو ولایت و وارث خون شهدا هستیم و سربازی ولایت افتخار کارکنان ناجاست.

وی خاطرنشان کرد: تقویت تعاملات دوجانبه مردم و دستگاه‌ها با نیروی انتظامی در روند دستیابی به امنیت توسعه‌یافته و پایدار نقش مهمی دارد که برای تحقق جامعه محوری پلیس باید این تعاملات تقویت شوند. امروز پلیس در بخش‌های مختلف جامعه حضور چشمگیر دارد چراکه تأمین نظم و امنیت شرط لازم برای فعالیت آحاد مختلف مردم در جامعه است.

سردار محمدیان با بیان اینکه اقدامات خوبی در جهت ارتقای سطح علمی کارکنان ناجا صورت گرفته که از جمله آن‌ها می توان به تشکیل دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع مختلف برای کارکنان اشاره کرد، گفت: فرماندهي انتظامي البرز حداكثر تلاش خود را در جهت تأمين امنيت جامعه و افزايش آرامش و آسايش مردم به‌كار بسته است. کسب رضايت مردم آرمان مقدس پليس است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار