رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از یادگار‌های امام خمینی (ره) است

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از یادگار‌های شاخص و برجسته حضرت امام خمینی (ره) و وظیفه ما حفظ و حراست از این امانت امام راحل (ره) است.
کد خبر: ۴۸۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ - 19October 2021

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از یادگار‌های امام خمینی (ره) استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم گرامی‌داشت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در مجموعه فرهنگی-رفاهی مروارید دژبان ارتش برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه ربیع‌الاول و آغاز امامت حضرت قائم آل محمد (عج)، اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از یادگار‌های شاخص و برجسته حضرت امام خمینی (ره) و وظیفه ما حفظ و حراست از این امانت امام راحل (ره) است.

وی افزود: وظیفه خطیر ما این است پرچمی را که امام (ره) بر افراشت را بالا نگه داریم و با تمام وجود از این گوهر گران‌قدر صیانت کنیم و کار‌های فرهنگی را به نحو پاکیزه، مومنانه، خالصانه، مجاهدانه، خداباورانه و مهدی یاورانه انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش ادامه داد: فعالیت‌های خالص و بی‌ریا در راستای آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تاکیدات امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) از شاخصه‌های کارکنان عقیدتی سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: عقیدتی سیاسی مجرای رسیدن پیام اسلام و قرآن به کارکنان ارتش انقلابی و ولایی است که سبب ارتقای توان رزمی و اعتقادی در سطوح مختلف ارتش می‌شود که در دژبان ارتش شاهد همدلی همه‌جانبه و اقدامات جهادی و انقلابی مناسبی در همه زمینه‌ها بوده و هستیم.

امیر سرتیپ دوم «سید محمدرضا حسینی» فرمانده دژبان ارتش نیز در ادامه این مراسم، ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع‌الاول و سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار داشت: وجود این سازمان مقدس منشأ خیر و برکات فراوانی بوده و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که سبب تحولات ارزنده‌ای درسطح ارتش شده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار