رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام است

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» با تاکید بر ضرورت خودسازی و آماده شدن جوانان برای ظهور حضرت مهدی (عج)، گفت: جوانان نباید فریب بمباران تبلیغات دشمن را بخورند؛ زیرا عصر ظهور نزدیک است و انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلامی به پرچمداری حضرت حجت (عج) است.
کد خبر: ۴۸۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ - 19October 2021

انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آئین اختتامیه دوره مجازی و سبک زندگی مهدوی که در ستاد ارتش برگزار شد، با بیان اینکه آغاز دروه غیبت معلوم است، ولی پایان آن معلوم نیست، اظهار داشت: اگر رفتار و عمل ما با گفتارمان یکی نباشد، دوره غیبت طولانی خواهد شد؛ بنابراین باید آلودگی‌ها برطرف شود و مسئولان خودشان را از آلودگی‌ها جدا کنند تا ظهور اتفاق بیافتد.

وی با تاکید بر ضرورت خودسازی و آماده شدن جوانان برای ظهور حضرت مهدی (عج)، افزود: جوانان نباید فریب بمباران تبلیغات دشمن را بخورند؛ زیرا عصر ظهور نزدیک است و انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلامی به پرچمداری حضرت حجت (عج) است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به علائم ظهور امام عصر (عج)، گفت: اگر کسی برای زمان ظهور تاریخی مشخص و تعیین کرد، بدانید دروغ گفته است؛ ولی در مورد نشانه‌های ظهور روایات متعددی از ائمه معصومین (ع) بیان شده است.

وی اضافه کرد: با وجود توطئه‌های متعدد استکبار و دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی ایران، این انقلاب به مسیر خود ادامه خواهد داد و به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: همه ما به‌خصوص جوانان باید توجه کنیم در مسیر انقلاب نه خودمان پیاده شویم و نه اجازه بدهیم کسی ما را پیاده کند و در این مسیر ثابت قدم باشیم؛ چراکه هر کس از این مسیر خارج شود، ضرر خواهد کرد و نمونه بارز آن بنی‌صدر و منافقین هستند که دست‌شان به خون جوانان این مرز و بوم آلوده شده است؛ در مقابل می‌توان به شهید رجایی اشاره کرد که در هدف و مسیر خود ثابت قدم بود و از قطار انقلاب پیاده نشد تا به فیض شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار