امام جمعه مه‌ولات خبر داد؛

میزبانی شهرستان مه‌ولات از یادواره سردار شهید «غلامرضا سمائی»

حجت‌الاسلام «اسلامی» از برگزاری یادواره سردار شهید مدافع حرم «غلامرضا سمائی» در جمعه هفتم آبان در شهرستان مه‌ولات خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ - 19October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «علیرضا نامداری» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مه‌ولات در جلسه هم‌اندیشی در خصوص برگزاری پنجمین سالگرد شهادت سردار «غلامرضا سمائی» از فرماندهان جبهه مقاومت که امروز در دفتر امام جمعه مه‌ولات برگزار شد، اظهار داشت: امروز هر چه داریم از شهدا داریم و باید همه نسبت به مقام شامخ این عزیزان در حد توان خود ادای دین کنیم.

وی افزود: تقویت روحیه ایثار و شهادت ضامن تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود لذا باید از همه ظرفیت‌ها برای انتقال فرهنگ مقاومت به نسل جوان استفاده کرد.

این مسئول در ادامه مجاهدت مدافعان حرم را در تداوم ایثار رزمندگان دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: مدافعان حرم با هجرت از دیار خود برای حفظ ارزش‌های اسلامی پا در میدان جهاد گذاشتند و برخی از آنها توفیق شهادت پیدا کردند.

شهدای مدافع حرم ستارگان درخشان آسمان بصیرت

امام جمعه شهرستان مه‌ولات نیز در این جلسه گفت: شهدای مدافع حرم اهل‌بیت ستارگان درخشان آسمان عشق، بصیرت و شهادت هستند و نشر و ترویج سیره و یاد آنان کاری شهادت‌گونه است.

حجت‌الاسلام حسین اسلامی خاطر نشان کرد: شهید مدافع حرم سردار غلامرضا سمائی از افتخارات استان خراسان رضوی است که علاوه بر حضور مؤثر در دفاع مقدس در سنگر دفاع از حرم نیز خوش درخشید و خدا شهادت را به‌عنوان پاداش یک عمر مجاهدت به او اعطا کرد.

وی در پایان گفت: در راستای تکریم پرچمداران ایثار و شهادت، یادواره سردار شهید غلامرضا سمائی با همراهی خانواده و پشتیبانی همه دستگاه‌های محلی همزمان با سالگرد شهادت این رزمنده مدافع حرم جمعه هفتم آبان در شهرستان مه‌ولات برگزار خواهد شد.

سردار مدافع حرم «غلامرضا سمائی» در دهم فروردین ۱۳۳۸ در فیض‌آباد از توابع شهرستان مه‌ولات چشم به جهان گشود. وی در چهارم آبان ۱۳۹۵ در حومه حلب به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

شهرستان مه‌ولات از توابع استان خراسان رضوی در ۲۱۳ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و ۱۴۲ شهید، ۲۳۵ جانباز و ۱۵ آزاده سند افتخار غیورمردان این خطه از استان خراسان رضوی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها