نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت آسیب‌شناسی و پیشگیری از فساد در شهرداری‌ها

«محمدی لائینی» بر ضرورت آسیب شناسی و پیشگیری از فساد در شهرداری‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۴۸۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴ - 19October 2021

ضرورت آسیب شناسی و پیشگیری از فساد در شهرداری‌هابه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری اظهار داشت: همه به‌دنبال شهادت در پایان عمر خود هستند؛ چرا که یک پایان عزت‌مندانه است، پایان عمر خدمتی و مدیریتی هم همین است؛ نباید با بی‌آبرویی همراه باشد، ما در کشور شیعی زندگی می‌کنیم حیف است شهردار و همراهانش به جرم فساد و اختلاس بازداشت باشند.

وی اقزود: امیدواریم بلای بازداشت شدن سر اعضای جدید نیاید! و در پایان دوره کارنامه سفیدی از خود ارائه دهند و لکه‌های سیاه در آن نباشد که آن هم لازمه‌اش نیت خالصانه است. نیت حضور باید انجام خدمت باشد.

محمدی لائینی بیان داشت: کسانی که در شورای شهر رای آوردند به واسطه حضور سیصدهزار نفر ساروی پای صندوق‌ها بود، یک مومن باید بداند مدیون این جمعیت است، پس فکر نکنید این مسیر آش دهن‌سوزی است بلکه آتش است، ولی اگر خوب خدمت کنید ماجور خواهید بود.

امام جمعه ساری ادامه داد: گفته می‌شود که سه چهارم نیرو‌های شهرداری مازاد است، باید ببینیم چه کسانی این حجم از نیرو را به شهرداری تحمیل کردند و اعضای جدید باری اضافه نکنند، شهرداری ما تبدیل به یک شهرداری متورم شده است، همچون دولت ما.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید کاری کنید با هم بسازید و وحدت و انسجام داشته باشید، البته ۹ نفر ۹ رای دارند هر کدام می‌توانند نظر خودشان را بیان کنند تا کار طبق قانون و مقررات پیش برود.

امام جمعه ساری تصریح کرد: خود اعضای شورای شهر نباید مدیون هم باشند، البته نقش رئیس مهم است، رئیس است که باید سازگاری را به‌واسطه رعایت قوانین ایجاد کند و از دوقطبی شدن درون شورا جلوگیری کند.

وی افزود: از کار خودتان و کل شهر یک آسیب‌شناسی داشته باشید، چشم‌انداز معرفی کنید، شهر دارای اماکن عمومی و ملی است که باید از تعرض حفظ شود. مسائل فرهنگی که واجب‌ترین مسئله است را در درون شهرداری و بین کارکنان جدی بگیرید.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: صندوق اظهارنظر مراجعه کنندگان در شهرداری همچون برخی ادارات تشریفاتی نباشد؛ واقعا نظرسنجی کنید که چه میزان از ارباب رجوع از کارتان رضایت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار