امام‌جمعه ساوجبلاغ:

رسانه یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریتی در جامعه است

حجت‌الاسلام «مختاری» رسانه را یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریتی در جامعه دانست و گفت: مجموعه‌های اداری و سازمانی بدون همراهی و همیاری رسانه‌ها نمی‌توانند در پیشبرد اهداف خود موفق باشند.
کد خبر: ۴۸۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱ - 20October 2021

رسانه یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریتی در جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری» امام‌جمعه شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز رسانه را یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریتی در جامعه دانست و اظهار داشت: مجموعه‌های اداری و سازمانی بدون همراهی و همیاری رسانه‌ها نمی‌توانند در پیشبرد اهداف به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مطرح کرد: نظام‌ها و مجموعه‌های متعدد همواره از ظرفیت رسانه‌ها به‌منظور بهره‌برداری از اهداف حق یا باطل خود استفاده کرده‌اند. دولت سیزدهم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت برنامه‌ریزی محتوایی با تعدد عملکرد دشمنان مواجه هستند.

امام‌جمعه شهرستان ساوجبلاغ بیان داشت: حوزه رسانه در جریان انقلاب با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف نقش ویژه‌ای در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به‌ویژه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام مختاری گفت: تجمیع گرایش‌ها و سلیقه‌های متفاوت در جریان فعالیت‌های مثبت رسانه‌ای از امتیازهای سازمان بسیج رسانه است که در این خصوص دفتر امام‌جمعه شهرستان ساوجبلاغ در تحقق اهداف بسیج رسانه همراهی لازم را با این مجموعه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار