فرمانده نیروی هوایی ارتش:

خانواده‌های شهدا سرمایه‌های ملی هستند

امیر سرتیپ واحدی در دیدار با همسر خلبان شهید دلحامد، گفت: شما همسران و خانواده‌های شهدا سرمایه‌های ملی کشور هستید و وجود شما باعث مباهات و مسرت اقشار جامعه است.
کد خبر: ۴۸۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 20October 2021

فرمانده نیروی‌هوایی ارتش: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های ملی کشور هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با همسر سرلشکر خلبان شهید «ابراهیم دلحامد» با قدردانی از زحمات و صبوری همسر این شهید، اظهار داشت: شهیدان همیشه زنده و جاودانه‌اند و شهید ابراهیم دلحامد و برادر بزرگوار این شهید والامقام از جنس مردانِ مرد بوده، هست و خواهند بود.

وی افزود: این شهیدان الگوی نیروی هوایی ارتش هستند و ما خود را همیشه مدیون ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های این شهیدان می‌دانیم.

فرمانده نهاجا خطاب به همسر شهید ابراهیم دلحامد گفت: قطعاً شما به‌عنوان یار و همسر این شهید بزرگوار در نبودِ ایشان سخت‌ترین دوران را گذرانده‌اید و با صبوری و ادامه دادن راه این شهید والامقام باعث افتخار و سربلندی او شده‌اید؛ بنده و تمامی همکارانم برای شما آرزوی سلامتی و پاداش عظیم را از خداوند خواستاریم.

در ادامه، همسر شهید ابراهیم دلحامد بیان کرد: اگرچه پیکر همسرم «ابراهیم» بعد از ۲۳ سال بازگشت و برادرش همیشه در خلیج فارس مفقودالاثر شد، اما آن دو قهرمان هنوز گمنام هستند.

وی افزود: حضور شما فرماندهان و مسوولین نیروی هوایی ارتش برای ما مایه خشنودی و سرافرازی است و از این بابت بسیار خرسند و مسرور هستیم.

در پایان، سرتیپ خلبان واحدی با اهدای لوح سپاس از همسر این شهید والامقام قدردانی کرد.

سرلشکر خلبان شهید «ابراهیم دلحامد» از شهدای دوران دفاع مقدس است که هواپیمایش در نخستین روز‌های جنگ تحمیلی در «موصل» مورد هدف رژیم بعثی قرار گرفت و پیکر مطهرش سال ۱۳۸۲ به کشور بازگشت. تاریخ شهادت شهید «دلحامد»، ۱۸ مهر ۱۳۵۹ ثبت شده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار