فرمانده نیروی هوایی ارتش:

شهیدان الگوی نیروی هوایی ارتش هستند

امیر «واحدی» گفت: شهیدان الگوی نیروی هوایی ارتش هستند و ما خود را همیشه مدیون ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های این شهیدان می‌دانیم.
کد خبر: ۴۸۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ - 20October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت‌الاسلام «قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و امیر سرتیپ دوم خلبان «سعید رسولی» فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز امروز (چهارشنبه) در دیدار با همسر سرلشکر خلبان «ابراهیم دل حامد» ضمن تقدیر از استقامت همسران و خانواده‌های شهدا، اظهار داشت: شما همسران و خانواده‌های شهدا سرمایه‌های ملی کشور هستید و وجود شما باعث مبالات و مسرت اقشار جامعه است.

وی افزود: شهیدان همیشه زنده و جاودانه‌اند و شهید «ابراهیم دل‌حامد» و برادر بزرگوار این شهید والا مقام از جنس مردانگی بوده، هست و خواهند بود. این شهیدان الگوی نیروی هوایی ارتش هستند و ما خود را همیشه مدیون ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های این شهیدان می‌دانیم.

امیر واحدی در ادامه خطاب به همسر این شهید والامقام، گفت: قطعاً شما به عنوان یار و همسر این شهید بزرگوار در نبود ایشان سخت‌ترین دوران را گذرانده‌اید و با صبوری و ادامه دادن راه این شهید والامقام باعث افتخار و سربلندی ایشان شده‌اید و بنده و تمامی همکارانم برای شما آرزوی سلامتی و پاداش عظیم را از خداوند خواستاریم.

در ادامه، همسر شهید ابراهیم دلحامد گفت: اگر چه پیکر همسرم «ابراهیم» بعد از ۲۳ سال بازگشت و برادرش همیشه در خلیج فارس مفقود الاثر شد، اما آن دو قهرمان هنوز گمنام هستند. حضور شما فرماندهان و مسئولین نیروی هوایی ارتش برای ما مایه خشنودی و سرافرازی است و از این بابت بسیار خرسند و مسرور هستیم.

سرلشکر خلبان شهید «ابراهیم دل حامد» از شهدای دوران دفاع مقدس است که هواپیمایش در نخستین روز‌های جنگ تحمیلی در «موصل» مورد هدف رژیم بعث قرار گرفت و پیکر مطهرش سال ۱۳۸۲ به کشور بازگشت، تاریخ شهادت شهید «دل حامد»، ۱۸ مهر ۱۳۵۹ ثبت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار