فرمانده انتظامی استان گیلان:

شهیدان «بهرادنصر» و «هدایت‌زاده» از برترین‌های مبارزه با مواد مخدر بودند

سردار «ملکی» گفت: سردار شهید «حسین بهراد نصر» و ستوان سوم شهید «مرتضی هدایت‌زاده» از برترین‌های مبارزه با مواد مخدر و حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۴۸۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ - 20October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، پیکرهای مطهر سردار شهید «حسین بهراد نصر» و ستوان سوم شهید «مرتضی هدایت‌زاده» از مأموران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان گیلان که در حین تعقیب قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت رسیدند، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور گسترده مردم، مسئولان و نیرو‌های نظامی و انتظامی در رشت تشییع شد.

سردار «عزیزالله ملکی» فرمانده انتظامی استان گیلان در این مراسم، با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه‌ای را نخواهد داد، اظهار داشت: نیروی انتظامی پیش‌قراول مبارزه با مواد مخدر است.

وی افزود: تلاش نیروی انتظامی و تقدیم ۱۴ هزار شهید که ۴ هزار نفر از آن‌ها در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده‌اند، کشور را به مکانی امن در این دنیای ناامنی‌ها تبدیل کرده است.

سردار ملکی گفت: نیروی انتظامی با این شهادت‌ها مصمم‌تر می‌شود و اجازه جولان را به قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد داد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: این ۲ شهید نیروی انتظامی از برترین‌های مبارزه با مواد مخدر و حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند.

شهیدان «بهرادنصر» و «هدایت‌زاده» از برترین‌های مبارزه با مواد مخدر بودند

بصیرت دینی و بصیرت سیاسی خواست شهداست

حجت‌الاسلام «علیرضا اسدی» رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: این شهدا در بحث امنیت کشور جان فدا کردند و خون شهداست که کشور را به امنیت می‌رساند.

وی با بیان این‌که شهدا جانشان را معامله کردند و این ۲ شهید موجب افتخار استان و کشور شدند، گفت: شهادت ارزشمند و تجارتی معنوی است؛ این ۲ شهید از بهترین‌های نیروی انتظامی بودند و شهادت آنان را تبریک می‌گویم.

حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه بصیرت دینی و بصیرت سیاسی خواست شهداست، تاکید کرد: این شهدا برای تامین امنیت کشور جان فدا کردند و این خون‌هاست که کشور را به امنیت می‌رساند.

سردار «حسین بهراد نصر» و ستوان سوم «مرتضی هدایت‌زاده» از ماموران نیروی انتظامی و مباره با مواد مخدر استان گیلان، دوشنبه هفته جاری حین انجام عملیات تعقیب قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه «شلمان» واقع در شهرستان «لنگرود» به دلیل سانحه تصادف به شهادت رسیدند.

پیکرهای این ۲ شهید والامقام پس از اقامه نماز ظهر و عصر و تشییع در شهرستان «رشت»، برای خاکسپاری به شهرستان «لنگرود» انتقال یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها