معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

مازندران در تولید آثار هنری دفاع مقدس موفق است

«ایرانمهر» گفت: ارسال ۷۰۹ اثر به جشنواره هنری «فانوس» نشان از موفقیت استان مازندران در تولید آثار دفاع مقدس در سال‌های اخیر دارد.
کد خبر: ۴۸۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ - 20October 2021

مازندران در تولید آثار هنری دفاع مقدس موفق استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روح‌الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در آئین اختتامیه اولین دوره استانی جشنواره هنری «فانوس» با تبریک هفته وحدت، هدف از برگزاری جشنواره را ارزیابی کیفی و کمی تولیدات هنری حوزه ایثار و شهادت در استان‌ها، شناسایی هنرمندان این حوزه و ایجاد رقابت و اشتیاق بین هنرمندان برشمرد.

وی ضمن تقدیر از دستگاه‌های مشارکت کننده و بیان اینکه در بخش داوری سعی کردیم از حضور داوران تراز ملی بهره بگیریم، افزود: آثار منتخب جشنواره به مرحله ملی ارسال خواهد شد و ان شالله مازندران سربلند باشد.

ایرانمهر با اشاره به اینکه استان مازندران سال گذشته در سطح ملی مقام دوم را کسب کرد، بیان داشت: امسال هدفگذاری کردیم اول بشویم.

دبیر اولین دوره جشنواره استانی «فانوس» در مازندران با اشاره به آغاز کار دبیرخانه جشنواره در اردیبهشت گفت: انتشار فراخوان جشنواره در قالب‌های مختلف تیزر و پوستر و تبلیغات در فضای مجازی، طراحی سایت از جمله اقدامات دبیرخانه بود و دریافت ۷۰۹ اثر از طریق سایت و با همکاری دستگاه‌های مشارکت کننده انجام شد.

ایرانمهر با بیان اینکه مازندران با این تعداد اثر در مقام اول قرار دارد، اظهار داشت: این عدد نشان دهنده این است که آثار بیشتری در سطح استان تولید شده است و در سال‌های اخیر از لحاظ کمی موفق بودیم و به لحاظ کیفی در سطح بالایی نیستند و امیدواریم به همت دوستان و متولیان امر در سال آینده شاهد آثار کیفی‌تر باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار